Deliveroo спира дейността си в Германия
Компанията ще се фокусира върху други пазари
~ 1 мин.
Британската компания за доставка на храна Deliveroo ще прекрати дейността си в Германия, за да се съсредоточи върху други пазари в Европа и отвъд континента. Това заяви говорителят на фирмата, в която Amazon инвестира 575 млн. долара през май, предава Reuters.
Оттеглянето на Deliveroo, която твърди, че има 1100 шофьори в пет града и малко под 100 служители в Германия, означава по-малка конкуренция за холандската Takeaway.com, която пък миналата година обяви, че придобива германския бизнес на по-големия си конкурент Deliver Hero.
Решението на Deliveroo идва, точно когато Takeaway.com и британската Just Eat финализираха условията на сделката си за създаване на глобална компания за доставка на храни, която ще бъде лидер на пазара във Великобритания, Германия, Холандия и Канада.
Говорителят на компанията допълва, че Deliveroo се разраства бързо в Обединеното кралство и Франция, най-важните му пазари, и се стреми до края на годината да бъде достъпна за половината от населението в Обединеното кралство и една трета във Франция.
Оттеглянето на Deliveroo, която твърди, че има 1100 шофьори в пет града и малко под 100 служители в Германия, означава по-малка конкуренция за холандската Takeaway.com, която пък миналата година обяви, че придобива германския бизнес на по-големия си конкурент Deliver Hero.
Решението на Deliveroo идва, точно когато Takeaway.com и британската Just Eat финализираха условията на сделката си за създаване на глобална компания за доставка на храни, която ще бъде лидер на пазара във Великобритания, Германия, Холандия и Канада.
"Решихме да се съсредоточим върху други пазари", заяви говорителят на Deliveroo, добавяйки, че компанията не планира в бъдеще връщане в Германия. Deliveroo ще насочи своите ресурси и инвестиции към стимулиране на растежа и разширяване към пазарите в Европа и Азиатско-Тихоокеанския регион.
Говорителят на компанията допълва, че Deliveroo се разраства бързо в Обединеното кралство и Франция, най-важните му пазари, и се стреми до края на годината да бъде достъпна за половината от населението в Обединеното кралство и една трета във Франция.