Dropbox спира две свои приложения
Mailbox ще бъде спряна на 26 февруари 2016 г., а Carousel – на 31 март 2016 г.
Най-големият и познат доставчик на облачно пространство Dropbox ще спре две от приложенията си, включително приложение за споделяне на снимки, което беше представено през миналата година, пише Bloomberg. Напоследък компанията задълбочава фокуса върху създаването на инструменти, за които компаниите са готови да платят, докато тези приложения бяха създадени главно за обикновените потребители.
Функцията на приложението за снимки, наречено Carousel, автоматично създаваше резервни копия, съхранени в телефона, и ги показваше заедно със снимките вече запаметени в профила в Dropbox. Другото приложение, електронна поща с мениджър на задачи, наречено Mailbox, дойде след придобиване, което Dropbox осъществи през 2013 г. Компанията заяви, че функциите на всяко приложение ще бъдат включени в други услуги на Dropbox.
След като постигна оценка от 10 млрд. долара в кръг от финансиране през миналата година, Dropbox в момента усеща натиск за увеличаване на приходите си и ще трябва или да стане публична компания, или да се обяви за продажба. Fidelity Investments и BlackRock намалиха размера на инвестициите си в Dropbox през тази година.
През последните две години Dropbox се стреми към две основни цели: за изгради обичан от потребителите продукт, както и да създаде услуга, която да задоволи уникалните нужди на бизнесите.
Старата стратегия, включваща двете приложения, бе изоставена от компанията, след като тя привлече главния оперативен директор Денис Уудсайд от Google през миналата година. В интервю от юни Уудсайд заяви, че се опитва да накара компанията да приоритизира корпоративните си клиенти.
Mailbox ще бъде спряна на 26 февруари 2016 г., а Carousel – на 31 март 2016 г.