Dunkin’ ще наеме 25 000 души за ресторантите си
Веригите за бързо хранене показват признаци за по-бързо възстановяване от други сегменти в ресторантьорството
~ 1 мин.
Ресторантьорската индустрия се опитва да се възстанови след пандемията от коронавирус и една от добрите новини е, че Dunkin’ търси да наеме 25 000 служители, съобщава CNBC.
Кафе веригата стартира първата си рекламна кампания, фокусирана върху наемането. Компанията обяви още, че започва партньорство със Southern New Hampshire University, за да предложи на служителите си онлайн обучение в колеж.
През летните месеци обикновено има вълна от наемане на нови служители във веригите за бързо хранене, тъй като потребителите прекарват повече време там, а тийнейджърите търсят работа.
Taco Bell на Yum Brands, например, също търси да наеме 30 000 нови работници това лятото.
Но тази година равнището на безработица в САЩ е 13,3%, според Министерството на труда. Дори след като вече доста щати започнаха да облекчават мерките за социално дистанциране, милиони заети в ресторантьорския бизнес все още са без работа.
Веригите за бързо хранене се възстановяват пандемията по-бързо от другите сегменти в ресторантьорството. Продажбите на Dunkin’ се подобряват, показват данните, но все пак спадът е значителен. Към 23 май продажбите в магазини на открито са паднали с 23% спрямо предходния тримесечен период. През седмицата, приключила на 23 май, продажбите падат с 15%, което представлява последователно подобрение в сравнение със спадовете в края на април. Повече от 90% от обектите на веригата са отворени, но с модифицирани операции.
Кафе веригата стартира първата си рекламна кампания, фокусирана върху наемането. Компанията обяви още, че започва партньорство със Southern New Hampshire University, за да предложи на служителите си онлайн обучение в колеж.
През летните месеци обикновено има вълна от наемане на нови служители във веригите за бързо хранене, тъй като потребителите прекарват повече време там, а тийнейджърите търсят работа.
Taco Bell на Yum Brands, например, също търси да наеме 30 000 нови работници това лятото.
Но тази година равнището на безработица в САЩ е 13,3%, според Министерството на труда. Дори след като вече доста щати започнаха да облекчават мерките за социално дистанциране, милиони заети в ресторантьорския бизнес все още са без работа.
Веригите за бързо хранене се възстановяват пандемията по-бързо от другите сегменти в ресторантьорството. Продажбите на Dunkin’ се подобряват, показват данните, но все пак спадът е значителен. Към 23 май продажбите в магазини на открито са паднали с 23% спрямо предходния тримесечен период. През седмицата, приключила на 23 май, продажбите падат с 15%, което представлява последователно подобрение в сравнение със спадовете в края на април. Повече от 90% от обектите на веригата са отворени, но с модифицирани операции.
Акциите на компанията са паднали с 4% от началото на годината.