Ето какво служителите на авиокомпании биха искали да кажат на пътниците
Спестените думи обаче биха били от полза за потребителите
Дали за да си вършат работата безпроблемно, или за да запазят спокойствието на борда, служителите на авиокомпаниите просто не могат да кажат някои неща на пътниците. Споделянето на някои от тези неща обаче могат да са от полза, пише Business Insider. Ето и кои са те:
1. Не говоря на себе си.
„Моята задача е да изпълнявам правилата и регулациите. Рискувам да ми наложат възможна глоба, ако не правя това, което ми е възложено да правя. Винаги има причина да казваме нещата, които казваме”.
2. Дръжте се прилично.
„Не се знае дали до теб не стои влиятелен човек, затова остави настрани текилата, която си си купил от безмитната зона”.
3. Бъдете по-внимателни към спътниците си.
„Рязане или лакиране на ноктите, чистене на зъбите или силни разговори по телефона не трябва да се извършват публично в зоните за чакане преди излитане на полета”.
4. Спрете да чакате до последната минута.
„Ако се появите на летището 20 минути преди полета, може да го изпуснете. Това не е като да хванеш автобус. Планирайте напред”.
5. Не обвинявайте служителите за отменен полет.
„Не, нямаме резервни самолети, които да използваме, ако има анулиран полет.”