Facebook преговаря с холивудски студия за собствени сериали
Компанията е готова да отделя по $ 3 млн. за създаването на един епизод, твърдят източници
~ 2 мин.
Facebook отдавна се е прицелила във видео сегмента, в който вижда огромен потенциал за развитие. Преди време компанията обяви, че ще стартира и собствена телевизия, която първо трябваше да се появи през април, после през юни, а след това дебютът ѝ бе отложен отново за края на лятото.
Сега стана ясно, че представители на най-голямата социална мрежа вече преговарят с холивудски студия за създаването на оригинално съдържание специално за Facebook. Целта на компанията е да предлага собствена и атрактивна продукция.
Според информация в Wall Street Journal, желанието на гиганта да предложи на аудиторията неповторимо видео съдържание е толкова голямо, че Facebook е готова да отделя по 3 млн. долара за заснемането на един епизод. Такава информация са подали запознати с процеса на преговорите, като допълват, че едновременно с това има интерес и към по-ниско бюджетни продукции.
Целта на Facabook са потребителите на възраст между 13 и 34 години и още по-конкретно тя се е фокусирала в аудиторията между 17 и 30-годишна възраст.
В портфолиото ѝ вече влизат някои заглавия като драмата „Strangers” и гейминг шоуто „Last State Standing“. Очаква се, че платформата ще заложи на традиционния модел на предлагане и ще пуска епизодите по един на седмица, а по цял сезон наведнъж, както Netflix и Amazon.
Засега от Facebook не могат да бъдат намерени за коментар, пише Reuters.
Един то основните конкуренти на компанията, също с амбиции за свое видео съдържание, е технологичният гигант Apple. По-рано този месец компанията нае двама души от висшите етажи в Sony Pictures Television – Джейми Ерлихти Зак Ван Амбърг. Очаква се те да спомогнат за създаването на специална видео програма.
Apple официално поде похода си в областта тв сериалите миналата седмица с риалити шоуто „Planet of the Apps“, ориентирано към разработчиците. Целта е да им се предостави шанс да заинтригуват някой мениджър в рамките на 60 секунди време в асансьор.
В предстоящите планове на компанията е и адаптация на музикалната поредица „Carpool Karaoke“ на комедианта Джеймс Кордън, което се очаква да стартира през август.