Facebook вече ще напомня за предстоящи медицински прегледи
Потребителите в САЩ първи ще могат да се възползват от новата услуга
~ 1 мин.
Facebook вече ще започне да напомня на потребителите си кога е време да посетят личния си лекар, за да се прегледат, съобщава CNBC. Компанията въвежда специален инструмент, който на база демографски фактори като пол и възраст, ще определя кога е най-подходящият момент потребителите на социалната мрежа да посетят лекарския кабинет.
Социалната мрежа предприема тази стъпка, защото според данни на Центровете за контрол и превенции на заболяванията, милиони хора не посещават лекарските кабинети, за да си правят профилактичните прегледи.
Новият инструмент на Facebook, наречен Preventive Health, ще бъде достъпен под формата на мобилно приложение. Чрез новата услуга на социалната мрежа потребителите ще могат да разберат дали се нуждаят от мамографски преглед или да си направят тест, който да определи имат ли повишени нива на холестерол. Освен това Facebook ще помага на своите потребители да намерят най-близката до тях аптека.
Социалната мрежа предприема тази стъпка, защото според данни на Центровете за контрол и превенции на заболяванията, милиони хора не посещават лекарските кабинети, за да си правят профилактичните прегледи.
Новият инструмент на Facebook, наречен Preventive Health, ще бъде достъпен под формата на мобилно приложение. Чрез новата услуга на социалната мрежа потребителите ще могат да разберат дали се нуждаят от мамографски преглед или да си направят тест, който да определи имат ли повишени нива на холестерол. Освен това Facebook ще помага на своите потребители да намерят най-близката до тях аптека.
Компанията, оглавявана от Марк Зукърбърг, вече е намерила за здравната си инициатива няколко партньори в областта на общественото здравеопазване. Сред тях са Американският колеж по кардиология и Американската сърдечна асоциация.
От социалната мрежа са казали, че с течение на времето услугата ще се разпространи в повече страни. За момента от новата услуга могат да се възползват само потребителите в САЩ. Този ход не е първата стъпка на Facebook в здравната област. В миналото компанията разработи инструменти за насърчаване на хората да даряват кръв.