Fashion Days отхвърля обвиненията на КЗК
Онлайн магазинът ще обжалва наложената глоба от 120 хил. лв.
~ 1 мин.
Онлайн магазинът Fashion Days отхвърля обвиненията на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК), че е подвел потребителите при провеждането на Великденската кампания тази година. В сряда антимонополният регулатор излезе с решение, че при кампанията от април, при която търговецът обяви 25% отстъпка на продукти, предварително цените са били вдигнати. В тази връзка бе наложена санкция в размер на 0.5% от оборота на предприятието за предходната финансова година, или близо 120 хил. лв.
В своето официално становище Fashion Days казва, че ще обжалва решението на КЗК и счита, че кампанията е проведена съгласно добрите бизнес практики.
Санкцията е наложена по повод четири продукта, които са били част от друга кампания (Spring Sale), приключила преди Великден, като след края й продуктите са се върнали на предишната си цена, пише още в становището.
В своето обяснение те посочват, че във Великденската промоция става въпрос за отстъпка на фактура, предоставяна с въвеждане на ваучер при поръчка над предварително обявена минимална стойност, която е приложима за всички продукти на сайта и не е насочена конкретно към някой от четирите продукта. Ето защо сме убедени, че интерпретацията на фактите в решението на Комисията е неправилна и всички действия на Fashion Days са били предприети добросъвестно и в съответствие със закона, пише още в становището.
В своето официално становище Fashion Days казва, че ще обжалва решението на КЗК и счита, че кампанията е проведена съгласно добрите бизнес практики.
Санкцията е наложена по повод четири продукта, които са били част от друга кампания (Spring Sale), приключила преди Великден, като след края й продуктите са се върнали на предишната си цена, пише още в становището.
В своето обяснение те посочват, че във Великденската промоция става въпрос за отстъпка на фактура, предоставяна с въвеждане на ваучер при поръчка над предварително обявена минимална стойност, която е приложима за всички продукти на сайта и не е насочена конкретно към някой от четирите продукта. Ето защо сме убедени, че интерпретацията на фактите в решението на Комисията е неправилна и всички действия на Fashion Days са били предприети добросъвестно и в съответствие със закона, пише още в становището.