Финландия продава тишина
Страната успешно превръща спокойствието в най-горещата тенденция в туризма си
Продавайки своите услуги, финландските туроператори започнаха да залагат на тишината и спокойствието. Новият тренд на уединение и съзерцание в тишината е поет от финландците след миналогодишното туристическо изложение в Германия.
Бившият център по туризъм в страната, а сега компания Visit Finland, е избрала за ключови маркетингови тенденции – популяризирането на красотата на природата, мира и спокойствието.
Самите туроператори подчертават, че все повече и повече туристи посещават Финландия заради тишината, която предлага. Туристическите агенции вече не толкова често предлагат да се возите на моторни шейни и други шумни забавления, а да се отървем от стреса с помощта на природата.
Финландия винаги е била известна със своя иновативен подход за привличане на посетители. Именно в тази страна предлагат на туристи да пътуват на истински ледоразбивач. Пътуването продължава четири часа и включва потапяне в ледената вода в специални костюми. То започва от брега на Ботническия залив на Балтийско море и струва 225 евро на човек. За любителите на зимните разходки в Националния парк „Коли” се организират обиколки със снегоходки на цена 30-40 евро.
Страната успешно започва да продава мълчанието и спокойствието, като ги превръща в най-горещата тенденция в туризма си.