H&M отваря магазини в още две балкански държави
Продажбите на компанията във физическите магазини се възстановяват през третото тримесечие
Една от най-големите европейски вериги за дрехи H&M навлиза на два нови пазара на Балканите. Компанията обяви, че продажбите ѝ във физическите магазини през третото тримесечие се възстановяват от пандемичния срив и растат с 14% до общо 6.3 млрд. долара. Онлайн продажбите се увеличават дори повече – с 22%.
Печалбата на веригата след данъци е 536 млн. долара, което е два пъти повече спрямо същия период миналата година. Πoвишeниeтo нa пpoдaжбитe в мaгaзинитe oтpaзявa paзxлaбвaнeтo нa мepĸитe пpeз пepиoдa. Bъпреки това в нaчaлoтo нa юни зaтвopeни ca били oĸoлo 180 мaгaзинa, a ĸъм ĸpaя нa aвгycт oĸoлo 100 вce oщe нe ca oтвopили.
Освен на Балканите, H&M обяви навлизане на още три пазара – Еквадор, Коста Рика и Камбоджа.
Към момента H&M има 53 онлайн пазара в света и приблизително 4850 физически магазина на 75 пазара включително франчайзи. Компанията има малко над 150 хил. служители.