Huawei печели повече на пазара в Китай
Продажбите на смартфони в страната отбелязват спад за девето поредно тримесечие
~ 1 мин.
Huawei Technologies разширява преднината си в отбелязващия спад пазар на смартфони в Китай през второто тримесечие. Пазарният дял на компанията се е повишил до 38%, а всички други топ производители са загубили позиции, показват данни на фирмата за проучване на пазара Canalys, цитирани от Ройтерс.
Huawei, която беше поставена в черния списък от САЩ в средата на май, е доставила 37,3 милиона смартфона в Китай през второто тримесечие, което е с 31% по-високо от това на годишна база, според Canalys. Пазарният дял на компанията нараства с над 10 процентни пункта спрямо 27.6% през предходното тримесечие.
Продажбите в Китай представляват 64% от общите доставки на смартфони на Huawei за тримесечието.
Доставките на най-големия пазар на смартфони в света са намалели с 6% през трите месеца, приключили през юни, до 97.6 милиона бройки, според Canalys. Това е деветото поредно тримесечно падане на доставките на смартфони в Китай, показват данните.
Oppo, Vivo, Xiaomi Corp и Apple Inc, първите 4 доставчици след Huawei, отбелязват спад в доставките и пазарния си дял през тримесечието.
Huawei, която беше поставена в черния списък от САЩ в средата на май, е доставила 37,3 милиона смартфона в Китай през второто тримесечие, което е с 31% по-високо от това на годишна база, според Canalys. Пазарният дял на компанията нараства с над 10 процентни пункта спрямо 27.6% през предходното тримесечие.
Продажбите в Китай представляват 64% от общите доставки на смартфони на Huawei за тримесечието.
Доставките на най-големия пазар на смартфони в света са намалели с 6% през трите месеца, приключили през юни, до 97.6 милиона бройки, според Canalys. Това е деветото поредно тримесечно падане на доставките на смартфони в Китай, показват данните.
Oppo, Vivo, Xiaomi Corp и Apple Inc, първите 4 доставчици след Huawei, отбелязват спад в доставките и пазарния си дял през тримесечието.
Анализаторът на Canalys Мо Джиа коментира, че включването на Huawei в т.нар. "черен списък" на САЩ през май „е предизвикало несигурност в чужбина“, но е пренасочило фокуса на компанията към родния пазар, където инвестира в агресивна офлайн експанзия, за да привлече потребителите.
Китайската компания се очаква да представи по-късно днес финансовия си отчет за полугодието.