Избраха цветовете на 2016 година
Те са ведро синьо и розов кварц
~ 1 мин.
Цветовете на 2016 година са "ведро синьо" и "розов кварц", определи компанията "Пантон". За пръв път компанията избира два цвята вместо един, съобщи Асошиейтед прес, цитирана от БТА и Дарик.
Ведрото синьо е близко до бебешкото. Розовият кварц също е светъл нюанс. Според "Пантон" тяхното съчетаване отразява тенденцията за полова неутралност, която се засили през изминаващата година и ще остане и през 2016 г.
Топлият розов нюанс навява състрадание и спокойствие, а ведрото синьо - вътрешен мир. В напрегнатия ни живот тези неща липсват, подчерта вицепрезидентът на института "Пантон" Лори Пресман.
Компанията "Пантон" създава бои за модната и козметична индустрия, строителството, текстилната промишленост и други сектори. Известна е с едноименната система за съответствие на цветовете. Тя избира водещия нюанс на базата на това, което вече е използвано в модата и вътрешния дизайн, и на прогнозите за непрекъснат интерес.
На модния подиум "Шанел" съчета двата цвята в есенната си колекция висша мода. "Прада" направи същото в пролетно-лятната си колекция, както и "Фенди".
Том Браун предпочете двата цвята в курортната си колекция за жени, а Ричард Джеймс и Роберто Кавали ги предложиха за мъжкия гардероб през пролетта на 2016 г.
Ведрото синьо е близко до бебешкото. Розовият кварц също е светъл нюанс. Според "Пантон" тяхното съчетаване отразява тенденцията за полова неутралност, която се засили през изминаващата година и ще остане и през 2016 г.
Топлият розов нюанс навява състрадание и спокойствие, а ведрото синьо - вътрешен мир. В напрегнатия ни живот тези неща липсват, подчерта вицепрезидентът на института "Пантон" Лори Пресман.
Компанията "Пантон" създава бои за модната и козметична индустрия, строителството, текстилната промишленост и други сектори. Известна е с едноименната система за съответствие на цветовете. Тя избира водещия нюанс на базата на това, което вече е използвано в модата и вътрешния дизайн, и на прогнозите за непрекъснат интерес.
На модния подиум "Шанел" съчета двата цвята в есенната си колекция висша мода. "Прада" направи същото в пролетно-лятната си колекция, както и "Фенди".
Том Браун предпочете двата цвята в курортната си колекция за жени, а Ричард Джеймс и Роберто Кавали ги предложиха за мъжкия гардероб през пролетта на 2016 г.