Защо геймингът стана новата национална марка на Полша?

Докато индустрията се утвърждава като важна за икономиката, страната изпъква все по-ярко на глобалната карта

Защо геймингът стана новата национална марка на Полша?

© ECONOMIC.BG / Unsplash

~ 4 мин.
Автор: Антония Симова Антония Симова

Полша отдавна е сила в областта на културата. Тя е родно място шестима носители на Нобелова награда за литература (бел. р. – последната е Олга Токарчук през 2018 г.), а и може да се гордее с гиганта на научната фантастика Станислав Лем. Днес обаче най-ценният износ на страната в областта на творческите индустрии е друг и по-съвременен – става дума феномена видеоигрите.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads