Какво означават логата на 10 от най-известните компании в света
Вижте скритите значения в дизайна им
Логото на компанията е първото нещо, което хората забелязват. Докато някои от тях изглеждат естетически приятни, има лога, които имат скрити значения, залегнали в дизайна им. При тях не само видът е запомнящ, но и скритото послание, което искат да предадат на аудиторията. Вижте логата на 10 от най-известните компании в света, които имат скрити значения.
1. Amazon
Когато видите логото на Amazon никога няма да се замислите за някаква символика. Всичко се крие в стрелката (от a до z), която прилича на усмивка и изразява щастието и удовлетвореността на клиентите, че могат да намерят всичко, което си представят в Amazon.
2. Continental
Тайното послание на производителя на гуми Continental се крие в първите две букви, които приличат на колело и гума.
3. Formula 1
Логото на Формула 1 има и скрито значение. Празното пространство между буквата F и червените линии показва цифрата 1.
4. Apple
Това е може би най-известното лого на планетата. Дизайнът е дело на Роб Янов. Той споделя, че за да постигне този резултат, е купил една торба ябълки, които в продължение на една седмица е опитвал да превърне в нещо оригинално. Част от експеримента му е отхапване на една от ябълките, след което той осъзнава че "bite" (което в превод означава отхапвам), звучи точно като компютърния термин "byte" (байт).
5. VAIO
Компанията VAIO, която беше собственост на Sony, произвежда лаптопи и други мобилни устройства. Първата част на логото показва аналогов символ, а последните две букви - i и o показват цифров сигнал - единици и нули.
6. Hyundai
Въпреки, че на повечето хора логото на Hyundai им прилича просто на буквата H, то символизира ръкостискането между двама души.
7. Toyota
Има много автомобилни компании със скрити лога. И Toyota не остава по-назад. В логото на компанията е илюстриран един символ, който изписва цялото име.
8. Coca-Cola
Ако погледнете много внимателно в логото на Coca-Cola, което е известно в цял свят, ще видите, че между буквите O и L във втората част е изобразено датското знаме. От компанията казват, че това е съвпадение, но все пак го използват за маркетингови цели в Дания.
9. Adidas
Логото на Adidas претърпя редица промени в последните години, но трите ивици винаги са били част от него. Те наподобяват планина, която спортистите трябва да изкачат, за да постигнат желаните промени.
10. Toblerone
Бялото празно място точно в средата на логото на Toblerone е всъщност мечка.