Клиентите на „Дженерали Застраховане“ вече могат сами да се регистрират в My Generali
Клиентската платформа осигурява онлайн достъп до застраховките и плащанията
„Дженерали Застраховане“ АД вече предлага на своите клиенти възможност за самостоятелна регистрация в онлайн платформата My Generali. Чрез попълване на кратка форма и преминаване през отдалечена идентификация, потребителите ще могат да се възползват от всички функционалности на онлайн портала My Generali. Регистрацията се случва лесно и отнема само няколко минути.
Приложението осигурява на своите потребители предимството да имат онлайн достъп до полиците и щетите си, да извършват плащания в реално време, както и само с няколко клика да подсигурят своето пътуване, дома или автомобила си чрез сключване на нова полица, където и когато им е удобно.
Платформата предлага широк спектър от продукти. Бързо, лесно и удобно може да сключат застраховки Гражданска отговорност, Автомобилен асистанс за България, Автомобилен асистанс за Европа, имуществена застраховка Закрила за дома, Помощ при пътуване в чужбина. Повече информация за тях, потребителите могат да намерят в обновения сайт на Generali.
Подновяването на съществуващите вече полици също се случва неусетно в клиентския портал My Generali. Потребителите на портала ще получават и напомняния за предстоящи действия по полиците си - изтичащи застраховки и наближаващи вноски. Това премахва нуждата изрично да се следят сроковете за плащане и подновяване.
В допълнение, My Generali ви позволява да завеждате щети изцяло онлайн, както и да следите статуса на своите претенции в реално време.
Регистрираните потребители могат да се възползват и от директна връзка с обслужващия си офис, чрез My Generali ще могат да намират и информация за здравни заведения, доверени и официални сервизи. По този начин Дженерали се стреми да остане вярна на обещанието си да бъде Партньор за цял живот за своите настоящи и бъдещи клиенти.