Коронакризата изстреля приходите на Zoom в небесата
Увеличение от 458% е отчетено и при новите клиенти на платформата
Популярното приложение за видео разговори Zoom отчете увеличение от 355% на приходите си до 663.5 млн. долара в края на тримесечието, което изтича през юли, надминавайки очакванията на анализаториите за приходи от 500.5 млн. долара., пише BBC.
Печалбата на компанията за периода се равнява на 186 млн. долара. Увеличение от 458% в сравнение със същия период на 2019 г. пък е отчетено по отношение на новите клиенти, които се възползват от платформата. До голяма степен това се дължи на дистанционната работа и необходимостта от провеждане на видеоконферентни разговори в режим на „хоум офис“.
Zoom дава възможност за безплатно използване на приложението, но има и платена версия. Именно тя е ключът към големия успех. Компанията заяви, че коропоративните й клиенти, който са генерирали над 100 000 долара приходи през 2019 г., са се удвоили до 988 през тримесечието, завършващо в края на юли 2020 г.
Нарастващата популярност на Zoom доста натовари платформата и тя започна да отчита прекъсвания през миналата седмица в САЩ, тъй като училищата в много части на Америка подновиха виртуалните часове.
Репутацията му също беше „накърнена“, след като бяха открити множество недостатъци в сигурността на платформата.