Kraft Heinz избра нов главен изпълнителен директор
Той ще поеме поста от юли
~ 1 мин.
Главният изпълнителен директор на Kraft Heinz Бернардо Хийс ще се оттегли на 30 юни, отбелязвайки най-значителната промяна в управата на компанията от създаването й преди четири години.
Хийс ще бъде заменен от Мигел Патрисио, който е работил в продължение на две десетилетия в пивоварния гигант Anheuser-Busch InBev, включително като главен маркетинг директор от 2012 г. до миналата година.
Хийс си тръгва в критичен момент за Kraft Heinz, която се бори да увеличи продажбите в бавно растящата хранителна индустрия и е изправена пред въпроси от страна на инвеститорите относно бизнес модела, създаден от втория по големина акционер 3G Capital.
Акциите на Kraft Heinz, които се понижиха с около 20% тази година, нараснаха с 2% в предпазарната търговия при обявяването на новината, което дава на компанията пазарна капитализация от 40 млрд. долара.
Хийс ще бъде заменен от Мигел Патрисио, който е работил в продължение на две десетилетия в пивоварния гигант Anheuser-Busch InBev, включително като главен маркетинг директор от 2012 г. до миналата година.
Хийс си тръгва в критичен момент за Kraft Heinz, която се бори да увеличи продажбите в бавно растящата хранителна индустрия и е изправена пред въпроси от страна на инвеститорите относно бизнес модела, създаден от втория по големина акционер 3G Capital.
Акциите на Kraft Heinz, които се понижиха с около 20% тази година, нараснаха с 2% в предпазарната търговия при обявяването на новината, което дава на компанията пазарна капитализация от 40 млрд. долара.
През февруари Kraft Heinz понесе доста тежки новини - компанията намали дивидента си с 36%, отписа 15 млрд. долара от собствени марки и разкри информация за разследване от страна на Комисията за ценни книжа и борси относно счетоводните практики на дружеството.
Това съобщение понижи акциите, като изтри 16 милиарда долара от пазарната капитализация на компанията само за един ден. Цената на акциите на компанията е по-малко от половината от тази при сливането на H.J. Heinz и Kraft Foods. през 2015 г. по решение на акционерите 3G и Berkshire Hathaway на Уорън Бъфет.
Новият изпълнителен директор каза, че неговият фокус ще бъде върху подобряване на скоростта на Kraft Heinz, органичния растеж, изграждането на марката и превръщането на компанията в по-фокусирана към потребителите.