Лайфстайл продуктите на Tesla
Компанията намира всевъзможни начини за генериране на приход
Каже ли се Tesla, асоциацията е електрически автомобил (и Илон Мъск, разбира се). Компанията обаче произвежда и не малко други неща, влизащи в категорията „лайфстайл“. Идеята зад тях е всъщност чрез продажбата им да бъдат генерирани допълнителни приходи, като надеждата е, че самият бранд ще стимулира търсенето.
Пример е лимитираната серия от 200 сърфа под марката Tesla, всеки от които на цена от 1500 долара. Те се разпродадоха едва за ден, а част от маркетинговите трикове бе това, че е използвана същата боя като тази за автомобилите на компанията.
По-рано Илон Мъск пусна и нещо още по-любопитно – огнехвъргачки. Те излязоха под марката на друга негова компания – Boring Company, но успяха да генерират забележителен интерес, като за по-малко то една седмица донесоха 10 млн. долара приход.
Всички тези инициативи всъщност идват да покажат, че Tesla има своите фенове, които са готови да купуват какви ли не джунджурии на бранда.
Ето какви други творения има компанията в своето портфолио:
65-доларово безжично зарядно устройство, което освен че носи марката Tesla, иначе не може да се похвали като най-доброто на пазара за цената си.
Компанията има и други зарядни устройства – Powerbank е портативно такова, а Desktop Supercharger е визуално като зарядните станции за електромобили на компанията.
Децата също могат да имат своя Tesla още преди да са навършили необходимата възраст за шофиране на истинска. Компанията предлага детски електромобили.
Компанията има и мини размер на своята Tesla Model S – също захранван от батерии и напълно оборудван с всички ентъртеймънт джаджи като вградения MP3 плейър например.
Въпросните сърфове, появили се в лимитирана серия на пазара това лято, бяха разпродадени като топъл хляб. Скоро след това бройки от тях се появиха в eBay на двойни цени.
Tesla предлага дори канчета и термоси.
Както и дрехи.
И шапки.