Lidl ще наеме 300 нови служители през 2016 г.
Започваме износ на български продукти и за магазините в чужбина, заяви Милена Драгийска –изпълнителен директор на Lidl България
~ 2 мин.
Отваряме още 300 работни места в следващата година и половина. Това заяви изпълнителният директор на Милена Драгийска – Денчева по време на среща по повод 5-тата годишнина на Lidl България, проведена в централния офис на германският дискаунтър в с. Равно поле, предаде репортер на Economic.bg.
Средната заплата, на която веригата осигурява своите кадри е с 61,3% по-висока от минималното месечно възнаграждение за страната, заяви Милена Драгийска – Денчева, като допълни, че веригата предоставя кариерни възможности на своите кадри. „ Част от нашите служители вече работят в централите на Lidl в Германия и Австрия“, допълни още изпълнителният директор.
„В рамките на 5 години Lidl отвори 78 магазина в 41 града в България, а до края на годината ще бъде открита и 79-ата локация – в Бургас, която ,също така, ще бъде и първата ни в търговски център“, заяви Милена Драгийска – Денчева. В момента за веригата осигурява работна ръка на 1800 души, 33% от които са жени, заемащи ръководни позиции, допълни още тя.
Според резултатите за изминалите 5 години, Lidl България бележи ръст средния бон от 40%, т.е. средностатистическият българин пазарува 2 пъти на ден в рамките на седмица. „Нарасналата потребителска кошница се дължи и на лоялните клиенти, които са нараснали с 50% за петте години съществуване на веригата.
“В Lidl пестим време, но не и качество“, заяви Милена Драгийска – Денчева. В следващите 12 месеца ще увеличим местните стоки по нашите щандове, както и на тези в чужбина. В момента изнасяме част от местната продукция за над 5 държави в Европа, заяви още тя.
В рамките на 5 години Lidl е инвестирала в развитието си 728 млн. лв. През 2014 г. Lidl „порасна“ с 26% спрямо изчислените приходи за предходната година – почти 540 млн. лв. С това и измести от втората позиция Billa. Очаква се приравненият ръст на приходите за 2016 г. да е около 10%, като за края на септември той е от 8,6%. „Знаете, че разликата между 2-рото и 1-вото място сред веригите в България по приходи в момента е почти двойно. Поставили сме си за цел в следващите 3 до 5 години да настигнем нашия конкурент“, допълни изпълнителният директор на Lidl.
През следващата година веригата планира да отвори още 3 магазина в страната – по един в София, Казанлък и Благоевград.
Средната заплата, на която веригата осигурява своите кадри е с 61,3% по-висока от минималното месечно възнаграждение за страната, заяви Милена Драгийска – Денчева, като допълни, че веригата предоставя кариерни възможности на своите кадри. „ Част от нашите служители вече работят в централите на Lidl в Германия и Австрия“, допълни още изпълнителният директор.
„В рамките на 5 години Lidl отвори 78 магазина в 41 града в България, а до края на годината ще бъде открита и 79-ата локация – в Бургас, която ,също така, ще бъде и първата ни в търговски център“, заяви Милена Драгийска – Денчева. В момента за веригата осигурява работна ръка на 1800 души, 33% от които са жени, заемащи ръководни позиции, допълни още тя.
Според резултатите за изминалите 5 години, Lidl България бележи ръст средния бон от 40%, т.е. средностатистическият българин пазарува 2 пъти на ден в рамките на седмица. „Нарасналата потребителска кошница се дължи и на лоялните клиенти, които са нараснали с 50% за петте години съществуване на веригата.
“В Lidl пестим време, но не и качество“, заяви Милена Драгийска – Денчева. В следващите 12 месеца ще увеличим местните стоки по нашите щандове, както и на тези в чужбина. В момента изнасяме част от местната продукция за над 5 държави в Европа, заяви още тя.
В рамките на 5 години Lidl е инвестирала в развитието си 728 млн. лв. През 2014 г. Lidl „порасна“ с 26% спрямо изчислените приходи за предходната година – почти 540 млн. лв. С това и измести от втората позиция Billa. Очаква се приравненият ръст на приходите за 2016 г. да е около 10%, като за края на септември той е от 8,6%. „Знаете, че разликата между 2-рото и 1-вото място сред веригите в България по приходи в момента е почти двойно. Поставили сме си за цел в следващите 3 до 5 години да настигнем нашия конкурент“, допълни изпълнителният директор на Lidl.
През следващата година веригата планира да отвори още 3 магазина в страната – по един в София, Казанлък и Благоевград.