LinkedIn добавя нова функция, за да улесни първия контакт
Тя ще сложи край на гафовете с произношението на имената
Професионалната
социална мрежа LinkedIn добавя нова функция, която ще позволи на
потребителите да чуят как други
потребители произнасят собствените си имена.
Ходът до голяма степен отговаря на желанието на хората мрежата да ги подготви по-добре за първа среща или първи разговор, заявиха от компанията. Новата функция ще достигне до 690 млн. потребители.
Правилното произношение също е важна част от създаването на приобщаващо работно място, отбелязва Джоузеф Акони, продуктов мениджър в LinkedIn, който работи върху новата функция.
Актуализацията на интерфейса на LinkedIn позволява на потребителите да записват до 10-секундно аудио, в което да произнасят имената си. Изслушването на произношението ще става чрез малък бутон до името.
„Ако нямате необичайно име, никога няма да знаете ежедневните усилия, свързани с това,“ казва Ема Набриднъй, редактор на свободна практика в Лондон.
Въпреки това новият инструмент не е от полза за глухи потребители или такива със затруднен слух. LinkedIn заяви, че работи „за изграждане на функции за достъпност“, но засега не е добавил конкретни средства за потребителите като писмено произношение.
Миналия месец Twitter беше обвинен, че игнорира глухи потребители, когато пуска туитове с глас, докато няма достъпна опция за онези, които не могат да чуят. „Беше пропуск да се тества нещо, което не беше достъпно за всички“, каза по-късно компанията.
През 2015 г. Facebook добави опция „ръководство за произношение“ към профилите на основната си платформа в САЩ. Потребителите там могат да изписват имената си фонетично, докато звуковият бутон играе автоматизиран глас, който казва и името.
За разлика от Facebook, функцията за произношение на LinkedIn разчита на потребителите, а не на софтуер.