Lufthansa пуска интернет при къси полети
Авиокомпанията държи пазарен дял от около 18% в България
Lufthansa разширява позицията си като лидер в иновациите за цифрови услуги, като от 2016 г. предлага широколентов интернет на борда на полети на къси и средни разстояния и така става първата авиокомпания в Европа, която въвежда услугата за кратки и средни разстояния.
„Lufthansa е на път да стане първата и единствена петзвездна авиокомпания в Европа и Западното полукълбо. Компанията ще се присъедини към единствените шест други петзвездни авиокомпании в света. Това е пряк резултат от нашето решение да се фокусираме върху клиентите и качеството, без компромиси”, допълни г-жа Хайке Бирленбах, вицепрезидент на Lufthansa по продажбите и услугите в Европа.
Lufthansa започва дейността си в България преди 45 години, през 1970 г., с полет от София до Франкфурт. В забележителната година, през която българин изобретява първия електронен калкулатор, стартира услугата на Lufthansa, която създава силни връзки на България с останалите части на света.
Lufthansa в момента е вторият по големина превозвач от Международна асоциация за въздушен транспорт – по отношение на капацитета и пазарния дял – с действие извън България. Авиокомпанията държи пазарен дял от около 18% в България, а Lufthansa Group (която се състои от Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss International Airlines и Brussels Airlines) е най-голямата авиационна група в България с пазарен дял (сред утвърдени превозвачи) около 30%.
„От първия полет на 1 април 1970 г. насам Lufthansa засилва позицията си в България. Горди сме, че сме вторият по големина международен превозвач в София и че представляваме най-голямата авиационна група. Всъщност, и трите превозвача от групата – Lufthansa, Austrian и SWISS, са представени в София. Заедно, ние предлагаме повече от десет полета дневно от София до нашите центрове. През 2014 г., успяхме да приветстваме 750 000 пътници на борда”, каза г-н Александър Толвет, генерален мениджър за България, пред Economic.bg.