ЛУКОЙЛ разширява дейността си в B2B сектора
Новата електронна информационна платформа на компанията улеснява всички бизнес клиенти в техния избор на възможности
От началото на март „ЛУКОЙЛ-България“ разширява дейността си в B2B сектора с иновативни решения и модели. Компанията прави крачка напред в сферата на директните продажби към малкия, среден и едър бизнес, чрез подобрено търговско предложение, нова модерна информационна платформа за непосредствена комуникация с бизнес клиентите и специално създадена регионална структура от търговски представители за персонален подход към всеки клиент.
Целта на новата В2В концепция на дружеството е да отвори повече възможности за компаниите от всички икономически сектори за пряк и равнопоставен достъп до висококачествени горива, произведени в България и отговарящи на европейските стандарти. Независимо от размера на своята дейност, фирмите, занимаващи се с производство, транспорт, селско стопанство, строителство, търговия, туризъм и др., ще могат директно и максимално улеснено да се снабдят с нужните им количества от сигурен и утвърден доставчик, при подобрени търговски условия и с пълни гаранции за произход и качество на продуктите.
Новата електронна информационна платформа на компанията, намираща се на адрес wholesale.lukoil.bg, улеснява всички настоящи и бъдещи клиенти в техния избор на възможности. Тя представя подробна информация за предлаганата широка гама нефтопродукти, отговарящи на европейските стандарти за качество, за местоположението, работното време и продуктовата номенклатура на петролните бази. Удобният интерфейс пести време и позволява на клиента лесно да изпрати своето запитване през специална форма и да получи бърза и изчерпателна обратна връзка. Предлагат се и нови възможности за доставка до обект на клиента, в случай на необходимост от организация на транспорт.
Екип от специално подбрани и обучени търговски представители на територията на цялата страна ще се грижи за персоналното обслужване на клиентите от съответния регион. Така „ЛУКОЙЛ-България“ разширява каналите си за директна връзка с бизнес-потребителите с акцент върху непосредствените нужди и желания на клиента.
Новата B2B концепция на компанията стартира в годината, в която Нефтена компания ЛУКОЙЛ отбелязва своя 30-годишен юбилей. България заема важно място в нейното развитие. ЛУКОЙЛ присъства на българския пазар повече от две десетилетия. От 1999 г. досега тя е инвестирала в българската икономика общо над 3,8 милиарда долара и в момента осигурява над 5000 работни места в цялата страна.