McDonald’s пусна очила за виртуална реалност с Happy Meal
Промоцията е от 5 до 12 март
~ 1 мин.
Манията по виртуална реалност продължава да расте. Световноизвестната верига за бързо хранене McDonald’s пуска в ресторантите си в Швеция картонен VR хедсет с всяко Happy Meal детско меню.
"Happy Goggles" предлага лещи, които се поставят заедно с телефона ви в „хедсета“, направен от самата кутия от детското меню.
Промоцията е временна и ще важи от 5 до 12 март, когато шведските ученици са във ваканция, пише smartnews.bg.
Целта на кампанията е да накара децата да отидат на ски с родителите си, като е включена и специална VR игра, наречена Slope Stars.
Напоследък веригата за бързо хранене разработва най-различни маркетинг стратегии, за да привлече внимание към себе си. Припомняме, че от началото на годината компанията смени дизайна на опаковките на напитки и храни.
McDonald's се отказва червените, жълтите и белите цветове на опаковките - за първи път от повече от 60 години. Те ще заменят надписите с ярки цветове върху кафява хартия (оранжево, зелено, лилаво, тюркоаз), но "златните арки" ще останат в дизайна.
"Happy Goggles" предлага лещи, които се поставят заедно с телефона ви в „хедсета“, направен от самата кутия от детското меню.
Промоцията е временна и ще важи от 5 до 12 март, когато шведските ученици са във ваканция, пише smartnews.bg.
Целта на кампанията е да накара децата да отидат на ски с родителите си, като е включена и специална VR игра, наречена Slope Stars.
Напоследък веригата за бързо хранене разработва най-различни маркетинг стратегии, за да привлече внимание към себе си. Припомняме, че от началото на годината компанията смени дизайна на опаковките на напитки и храни.
McDonald's се отказва червените, жълтите и белите цветове на опаковките - за първи път от повече от 60 години. Те ще заменят надписите с ярки цветове върху кафява хартия (оранжево, зелено, лилаво, тюркоаз), но "златните арки" ще останат в дизайна.
Наскоро компанията обяви и пускането на нов продукт от своята кухня - пържени картофи, поляти с шоколадов крем. Нововъведението се предлага в Япония от 26 януари.