Над 74 000 клиенти ползват безплатните смс услуги на ЧЕЗ
Те са за проверка на сметка и за известяване за прекъсване на електрозахранването
От 2009 година до момента над 74 000 клиенти са регистрирани за безплатните смс услуги – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс.
От началото на тази година ЧЕЗ изпрати над 80 000 кратки съобщения – 74 500 са за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а над 4 000 – за проверка на текуща сметка. През периода януари – юли регистрациите за смс услуги достигнаха близо 8 500, което представлява увеличение с 24 % в сравнение със същия период на предходната 2014 г., съобщават от компанията, която доставя електричество в Западна България.
От стъпването си в България преди 10 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти.
Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, www.moiteuslugi.bg , с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.
Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077, клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.