9 неща, които никога да не държите на бюрото си
Те могат да ви разсейват или да са неподходящи за професионалния ви облик
Добрата организация е присъща на някои хора, но за други просто не е в техния характер. Може би сте прекалено зает да почистите, или може би организираният хаос работи добре за вас. Независимо от това, едно разбъркано бюро може да повлияе отрицателно върху производителността и способността ви да изпълнявате ефективно задачите си на работа, според проучване, публикувано в The Harvard Business Review.
Освен това някои от нещата, които държите на бюрото си, може да не са подходящи за работното място, като политически елементи или документи с чувствителна информация.
Независимо дали вашето работно място е кабинет, ъглов офис или с отворено оформление, вижте девет неща, които никога не трябва да държите на вашето бюро:
1. Храна
Може да мислите, че е разумно да ядете обяда на бюрото си, но всъщност това може да навреди на производителността ви.
2. Мръсни чаши за кафе
Неизмитите чаши за кафе могат да допринесат за претрупаността на работното ви пространство.
"Най-добре е да отделите малко време и да оставите чашата си в кухнята веднага след употребата й", казва пред Business Insider Вали Вишнубола, дигитален PR мениджър в AW Media.
3. Политически агитационни материали
"Въпреки че всеки има право на своите убеждения и мнение, вашите колеги могат да се дразнят от подобни предмети", казва предприемачът и бизнес коуч Юджийн Гембъл пред Business Insider.
Това може да доведе до ненужно работно напрежение и конфликти. Гембъл предлага да запазите политическите си възгледи отделени от работното място.
4. Правни документи
Лаура Смол, вицепрезидент и директор на рекламна агенция RPA, заяви пред Business Insider, че служителите не трябва да оставят документация по отношение на каквито и да е съдебни производства, в които участват лично или вкачеството си на представител на компанията.
"Това е чувствителна информация и тя не бива да стои пред погледа на всеки, който мине или застане покрай бюрото ви”, казва тя.
5. Мобилният ви телефон
Това вероятно е най-трудният предмет, с който да се разделите.
„Нашите мобилни устройства най-често ни разсейват от работата”, казват експертите.
Проучване, публикувано в списанието на Асоциацията за потребителски изследвания, установява, че самото присъствие на телефона ви може да ви отвлече вниманието, дори той да е на безшумен режим.
6. Сладкиши и десерти
Избягвайте да съхранявате бисквитки, бонбони или шоколад на бюрото си, ако се опитвате да сте здрави.
"Независимо дали работите в офиса или вкъщи, съхранявайте висококалоричните закуски в кухнята или в зоната за почивка, така че да трябва да полагате специални усилия, за да се изкушите от тях", съветват специалистите.
7. Автобиографията си
"Освен ако вашата компания не обяви масови съкращения и сте сигурни, че вашата позиция ще бъде елиминирана, не дръжте своята автобиография на бюрото си, видима за всички, защото това е ясно послание, че търсите работа”, казва Рой Коен, кариерен специалист.
8. Освежители за въздух и ароматизатори
Никой не иска неприятна миризра на работното си място, но някои хора може да имат алергии или да предпочитат среда без аромати.
"Освежителите за въздух създават опасност от пожар и могат да разсейват много вашите колеги", казва Джейн Уотърман Мур, бизнес консултант и коуч.
Това, което смятате, че мирише страхотно, може би е неприятно за съседа ви.
9. Продукти за лична хигиена
Да имате четката за зъби или огледало в чекмеджето е добре, но оставяйте пинсетите, ножичките за маникюр, грима и дезодорантите вкъщи, съветват специалистите. Появата на такива предмети на бюрото ви в офиса може да накара колегите да поставят професионализма ви под въпрос.