Nike планира $144 млн. инвестиция на китайския пазар за електронни спортове
Със споразумението Nike ще стане официален доставчик на дрехи, обувки и артикули за всички играчи
~ 1 мин.
Американската компания за производство на спортни стоки Nike е готова да инвестира 144 млн. долара на китайския пазар за електронни спортове, твърди Lanxiong Sports. Според информацията сумата е за петгодишно партньорство с виртуалния шампионат League of Legends Pro League.
Със споразумението Nike ще стане официален доставчик на дрехи, обувки и артикули за всички играчи и официални представители в първенството.
През октомври американската компания направи ход към засилване на влиянието си в електронните спортове с подписването на спонсорски договор с китайската звезда Дзиан "Узи" Дзъхао. Наскоро 21-годишният състезател се появи в рекламна кампания с баскетболиста Леброн Джеймс.
Интересът към електронните спортове продължава да придобива все по-големи размери. Много спортни състезания по света като НБА, Формула 1, ФИФА, УЕФА и някои футболни първенства съзряха възможност за доходоносен бизнес със създаването на виртуални шампионати.