Онлайн магазинът за дрехи втора употреба на H&M стъпва и в България
На платформата на компанията са продадени общо над девет милиона стоки
Шведският онлайн магазин за дрехи и други стоки втора употреба Sellpy, който е собственост на модния гигант H&M, обяви, че започва работа в нови 20 европейски държави, сред които и България. Стартъпът се справя с целия процес на продажба - от взимането на стоките от домовете на продавачите до фотографирането и продажбата им. С настоящото разширение компанията вече ще извършва дейност в 24 държави.
Sellpy е в един от най-бързо развиващите се пазарни сегменти в модната индустрия на Европа, предава Reuters. Компанията стартира през 2014 г. на територията на Швеция.
В съобщението на Sellpy се посочва, че гражданите на Европа се интересуват все повече от купуването на стоки втора употреба и търсенето на нови пазари нараства бързо.
Швeдcĸият гигaнт Н&М, ĸoятo oтчeтe няĸoлĸo гoдини нa cпaд нa пpoдaжбитe в мнoгo oт cвoитe физичecĸи мaгaзини в Eвpoпa, зaĸyпи пъpвия cи дял в Ѕеllру пpeз 2015 г. и oттoгaвa дo днec пpиxoдитe нa ĸoмпaниятa нe cпиpaт дa нapacтвaт. Каква е инвестицията на H&M в компанията обаче остава неизвестно.
Sellpy заяви, че е започнала сътрудничество с H&M, което му дава достъп до склад на модния гигант в Полша, както и услуги по дистрибуция, контрол на качеството на облеклата и обработка на поръчките.
Sellpy каза, че на платформата ѝ са продадени общо над девет милиона дрехи към момента.