Печалбата на New York Times надмина очакванията
Медията все повече разчита на онлайн абонатите си
~ 1 мин.
New York Times отчете по-високи от очакваното приходи и печалба за четвъртото тримесечие на 2018 г., пише Reuters. За три месеца американският вестник е увеличил онлайн абонатите си с 9%.
Приходите от дигитална реклама на медията са нараснали с 22.8% до 103.4 млн. долара, но приходите от реклама в хартиеното издание са намалели с 10.2%.
Приходите от платени онлайн абонаменти за сайта на New York Times са се повишили с 9.3% до 105.3 млн. долара. Платеният абонамент дава достъп както до всички новини на медията, така и до кръстословици и готварски рецепти. През последните три месеца на 2018 г. медията е увеличила онлайн абонатите си 265 хил., докато през същия период на 2017 г. ръстът е бил със 157 хил.
Онлайн абонаментите стават все по-важни за бъдещето на New York Times, тъй като компанията все повече разчита на това да прехвърли приходите си от рекламата в печатното издание в онлайн версията.
Приходите от дигитална реклама на медията са нараснали с 22.8% до 103.4 млн. долара, но приходите от реклама в хартиеното издание са намалели с 10.2%.
Приходите от платени онлайн абонаменти за сайта на New York Times са се повишили с 9.3% до 105.3 млн. долара. Платеният абонамент дава достъп както до всички новини на медията, така и до кръстословици и готварски рецепти. През последните три месеца на 2018 г. медията е увеличила онлайн абонатите си 265 хил., докато през същия период на 2017 г. ръстът е бил със 157 хил.
Онлайн абонаментите стават все по-важни за бъдещето на New York Times, тъй като компанията все повече разчита на това да прехвърли приходите си от рекламата в печатното издание в онлайн версията.