Представиха скоч Jane Walker за дамите
Засега дамската веррсия на Johnnie Walker ще се предлага в САЩ
Johnnie Walker прави женска версия на емблематичното си лого в опит за привличане на повече жени към най-продавания скоч и с цел да насочи вниманието към равенството между половете.
Ограниченото издание на шотландското уиски в САЩ ще има на етикета крачеща жена, вместо на традиционния мъж. Така Джони Уокър става Джейн Уокър.
Собственикът на марката Diageo Plc се надява, че тази промяна ще разшири привлекателността на продукта, отбелязвайки ролята на жените, каза Стефани Джейкъби, вицепрезидент на Johnnie Walker, цитирана от Блумбърг.
"Скочът се смята за категория особено смущаваща за жените", каза Джейкъби в интервю. "Това е наистина вълнуваща възможност да бъдат привлечени дамите към бранда", допълва тя.
Diageo не е единствената компанията, решила да постави женско лице на традиционно мъжки продукт. КFC, веригата за пържено пиле, управлявана от Yum! Brands Inc., привлече кънтри певицата Реба Макинтайър в ролята на полковник Сандърс в последната си маркетингова кампания.
Джейн Уокър ще се появи на 250 000 бутилки в САЩ през март. За всяка произведена бутилка, Diageo дарява 1 долар на организации, които популяризират жени, включително Monumental Women и She Should Run.