Rompetrol ще увеличи пазарния си дял в България
До края на 2019 г. всички бензиностанции ще бъдат ребрандирани
Веригата бензиностанции „Ромпетрол
България” се стреми към пазарен дял от 12% в България през следващите 5 години.
Това каза Жанибек Нугертаев, генерален мениджър на компанията, при откриването на нов обект в София. Стратегията
за развитие включва разширяване на мрежата от бензиностанции и
преобразуване на съществуващите, съобщиха от дружеството.
„Ромпетрол България" изпълнява своя амбициозен план за развитие с пълна сила през 2017 г. Нашата програма включва екстензивно и интензивно развитие – увеличаване броя на нашите бензиностанции в страната, заедно с прогресивно ребрандиране на съществуващите обекти”, добави Н. П. г-н Темиртай Избастин, ръководител на дипломатическата мисия на Казахстан в България.
„Ромапетрол България” инвестира над 5.5 млн. лв. в проекти, свързани с развитието на бизнеса си през последните две години, според изявлението.
Компанията, част от KMG International Group, планира да ребрандира всички съществуващи бензиностанции в България до края на 2019 г. Досега са преобразени 50% от обектите в страната. През 2017 г. "Ромпетрол България" откри две нови бензиностанции - една в морския курорт Слънчев бряг и една в Асеновград.
„Ромпетрол България” има 54 бензиностанции в страната. KMG International Group е изцяло притежавано дъщерно дружество на KazMunayGas в Казахстан.