Spotify купи още една подкаст платформа
Непрекъснато разрастващият се пазар на подкасти е „приоритет номер едно“ за компанията
~ 1 мин.
Музикалната стрийминг услуга Spotify обяви закупуването на американския уебсайт The Ringer, който е специализиран в спорта и поп културата и е платформа за повече от 30 подкаста. Условията по сделката не се съобщават.
The Ringer е създаден през 2016 г. от спортния журналист Бил Симънс, който сам ръководи спортния подкаст The Bill Simmons Podcast - този подкаст според Forbes е сред петте най-печеливши подкасти в света.
Spotify отдавна проявява интерес към подкастите, миналата година компанията закупи две подкаст услуги - Gimlet и Anchor - и обеща да инвестира 500 милиона долара в тази област. Според основателя и главен изпълнителен директор на Spotify, Даниел Ек, непрекъснато разрастващият се пазар на подкасти е „приоритет номер едно“ за компанията.
„За нас Gimlet е като HBO, а Ringer е като ESPN (американски кабелен спортен канал)“, каза Ек. Слушането на подкасти в стрийминг услугата нарасна с 200% през годината, общо около 700 хиляди подкасти са публикувани там.
The Ringer е създаден през 2016 г. от спортния журналист Бил Симънс, който сам ръководи спортния подкаст The Bill Simmons Podcast - този подкаст според Forbes е сред петте най-печеливши подкасти в света.
Spotify отдавна проявява интерес към подкастите, миналата година компанията закупи две подкаст услуги - Gimlet и Anchor - и обеща да инвестира 500 милиона долара в тази област. Според основателя и главен изпълнителен директор на Spotify, Даниел Ек, непрекъснато разрастващият се пазар на подкасти е „приоритет номер едно“ за компанията.
„За нас Gimlet е като HBO, а Ringer е като ESPN (американски кабелен спортен канал)“, каза Ек. Слушането на подкасти в стрийминг услугата нарасна с 200% през годината, общо около 700 хиляди подкасти са публикувани там.