Starbucks поглежда към предградията като възможност за развитие
Компанията затваря над 800 магазина в Северна Америка и отваря нови 850 в по-малките населени места
Starbucks пренасочва фокуса си към предградията на големите градове, тъй като потребителите все по-често се местят от гъстонаселените региони към по-спокойните такива заради коронавирусната пандемия.
След блокирането през март, което принуди много американци да работят от домовете си, базираната в Сиатъл верига кафенета отчете ръст в продажбите извън градовете, заявиха от компанията.
Най-общо казано, виждаме, че транзакциите в САЩ значително намаляват в заведенията, които се намират до метрото, но за сметка на това се увеличават в по-малко населените места“, отбеляза главният изпълнителен директор Кевин Джонсън, предава FOX.
В резултат на това компанията реши да релокира своите кафенета, като затвори 800 съществуващи магазина в Северна Америка през фискалната 2021 г. и отвори 850 нови в предградията. Затварянията са част от „инициатива за трансформация“, която Starbucks обяви през юни.