Yettel взе първа награда за иновативна кампания за работодателска марка
След успеха на пилотното издание на програмата, преди броени дни „Втора смяна“ посрещна нови 50 участници
Инициативата „Втора смяна“ на Yettel България спечели 1-во място в категория „Иновативната кампания за работодателска марка“ по време на годишните награди на b2b media. Програмата е насочена към млади хора - деца или близки роднини на служители в компанията, и си поставя за цел да ги подкрепи в професионалната им ориентация, като им даде възможност да придобият практически опит в реална работна среда. Операторът беше отличен и с още 4 престижни награди в различни категории.
През 2021 г., в първото издание на програмата „Втора смяна“, участие взеха над 30 младежи на възраст между 16 и 19 години, които бяха ангажирани на различни стажантски позиции в компанията и успяха да се потопят в истинска работна атмосфера. С помощта на своите ментори, както и с обучителни лекции на разнообразни теми, те получиха ценен опит и знания, които да подпомогнат техния кариерен старт. След успеха на пилотното издание на програмата, преди броени дни „Втора смяна“ посрещна нови 50 участници. Тази година 39 от тях ще трупат опит с екипи от централния офис и склад на компанията, а 11 ще се обучават на търговските похвати в магазинната мрежа на оператора.
Телекомът спечели още 4 награди в различни категории. В категорията „Мобилна иновация, иновативен продукт/услуга“ Yettel спечели 2-ро място с услугата си „Смарт турист“, която дава възможност на клиентите да се чувстват сигурни и защитени когато пътуват, като лесно организират своята застраховка.
Компанията беше наградена с още едно 2-ро място - в категорията „Бизнес проект“ за своят проект по ребрандиране и налагане на новия Yettel бранд. Мобилният оператор привлече вниманието на журито и със своята инициатива „Безхартиено бъдеще на ритейл операциите на Yettel“, за която спечели 3-о място в категория ESG проект. През 2022 г. Yettel започна въвеждане на редица процеси по автоматизация, дигитализация и пълното премахване на хартията от ритейл операциите си, като част от стремежа си да предостави ново и по-добро потребителско изживяване в магазините. Компанията въведе таблети за електронно обслужване и подписване на договори с клиенти, благодарение на които само за периода 11.05.2022 г. – 23.06.2022 г. бяха спестени 1 803 981 страници хартия.
В корпоративната си култура телекомът поставя сериозен фокус върху развитието и баланса между работата и отдиха на своите служители. Затова компанията създава в централния си офис Yettel Town – единно пространство, което осигурява на служителите творческа и релаксираща среда, която да стимулира техните умения и креативност, като допълва вече изградената култура на уважение и разбирателство между тях. Този стремеж беше удостоен с 3-а награда в категорията „Креативно (офис) пространство“.
Yettel България ще продължава да създава и надгражда социално ангажирани проекти, стажантски и работодателски програми, които имат стратегическа роля за развитието на телекома.