„Захарни заводи“ разширява производството си с 2.5 млн. лв. инвестиция
Компанията ще произвежда иновативни бонбони с етерични масла и антимикробен ефект
~ 1 мин.
„Захарни заводи“ АД ще инвестира близо 2.5 млн. лв. за разширяване на производството си. Един от водещите производители на захар, захарни изделия и етилов алкохол в България възнамерява да внедри нов иновативен продукт - лечебни карамелажни бонбони с определен състав от етерични масла и антимикробен ефект.
За тази цел предприятието ще въведе в експлоатация 8 нови съоръжения. Половината от стойността на инвестицията ще се покрие със собствени средства. Другата част от финансирането е по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“. На 18 януари компанията подписа договор с Министерство на икономиката за предоставяне на безвъзмездното европейско финансиране.
„Това е поредната стъпка в посока предлагане на полезни продукти на пазара. Реализацията на проекта ще ни помогне и допълнително да модернизираме производството си“, каза Валентина Ралева, главен изпълнителен директор на „Захарни заводи“ АД.
Проектът ще се реализира в продължение на 18 месеца. Очаква се новият продукт да бъде в продажба в края на 2018 г.
Като резултат от изпълнението на проекта предприятието очаква да повиши производствения си капацитет и да увеличи нетните си приходи от продажби, поради възможността за излизане на чужди пазари и повишаване на приходите на местния пазар.
За тази цел предприятието ще въведе в експлоатация 8 нови съоръжения. Половината от стойността на инвестицията ще се покрие със собствени средства. Другата част от финансирането е по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“. На 18 януари компанията подписа договор с Министерство на икономиката за предоставяне на безвъзмездното европейско финансиране.
„Това е поредната стъпка в посока предлагане на полезни продукти на пазара. Реализацията на проекта ще ни помогне и допълнително да модернизираме производството си“, каза Валентина Ралева, главен изпълнителен директор на „Захарни заводи“ АД.
Проектът ще се реализира в продължение на 18 месеца. Очаква се новият продукт да бъде в продажба в края на 2018 г.
Като резултат от изпълнението на проекта предприятието очаква да повиши производствения си капацитет и да увеличи нетните си приходи от продажби, поради възможността за излизане на чужди пазари и повишаване на приходите на местния пазар.