30 години Styler – как се създава успешен бранд за мъжка мода
Styler е български бранд за мъжко облекло, който се появява на пазара преди 30 години. Фирмата стартира почти на шега през 1991 г. с марката New Style. В началото „Нов Стил“ е малка семейна компания, която започва своята дейност с 20 броя мъжки елегантни вратовръзки.
Интересът към бранда започва да нараства, а собствениците продължили да залагат на производството само на един продукт – вратовръзки с високо качество. Няколко години по-късно дейността на фирмата започва да се разраства, като към колекциите започват да се прибавят и други елементи от мъжкия гардероб. Така се появява брандът Styler, който предлага широка гама облекла и аксесоари за съвременния мъж и е един от водещите брандове за мъжка мода в България.
Styler залага на качество и креативен подход. Успехът на бранда се дължи на вниманието към детайлите по време на целия процес – от създаването на дизайните през производството им до продажбата.
Друг важен елемент за компанията е внимателното проследяване на тенденциите и разработването на модели, които едновременно са модерни и създадени с най-висококачествените материали.
Философията на Styler е “елегантна мода за приятен начин на живот” и се стреми винаги да разполага с точния продукт, в точното време и на точното място. Производствената фабрика се намира в Пловдив, където има и фирмен магазин, а продуктите на Styler се предлагат в близо 30 български града.
В ерата на онлайн пазаруването, марката разполага и с онлайн магазин, което прави продуктите на Styler достъпни от всяка точка на страната.
Брандът предлага всичко необходимо за една завършена визия – от якета и връхни дрехи до обувки и аксесоари. Има многообразие от цветове, материи и кройки, както и две линии – ежедневна и елегантна.
Съвсем скоро марката представи новата си колекция есен/зима 21/22, за която можете да прочетете повече в новия лайфстайл сайт в групата на "Бранд Медия България" – Още.бг.