Apple измисли спасение от телевизионните реклами
Компанията е патентовала устройство, с което да се избягва гледането и слушането на реклами
Най-скъпата публична компания в историята - американският технологичен гигант Apple е патентовала устройство за избягване на рекламите. Съобщението беше публикувано на сайта на американското Патентно ведомство.
Идеята на Apple е, по време на рекламните паузи по телевизията потребителите да могат да слушат или гледат други файлове, записани на техен носител. Очаква се системата сама да определя "нежеланата" за гледане или слушане реклама. Освен това тя трябва автоматично да се завръща към телевизионната програма, след като рекламата е завършила.
Засега от Apple не са съобщили официално, дали планират да използват по някакъв начин патента в своите устройства и ако да - къде. Припомняме, че наскоро се появи информация, че компанията ще пуска на пазара собствен телевизор.