Бизнесът в Слънчев бряг се обедини в асоциация
Членове станаха над 30 фирми, опериращи в курорта
Бизнесът в Слънчев бряг се събра в асоциация, за да защити доброто име на комплекса.
Над 30 фирми, с дейности във всички сфери от местната икономика - хотелиерство, ресторантьорство, туроператорска дейност, търговия и транспорт, се обединиха в организация „Слънчев бряг”. Членовете й са заявили желание да участват във взимането на решения за визията и развитието на комплекса.
Новосформираната асоциация е провела и среща с ръководството на „Слънчев бряг” АД. Управителният съвет на бизнес сдружението представи пред държавното дружество своите виждания и изяви готовност да участва в дискутирането и решаването на проблемите на курорта. Двете страни са се оказали единодушни, че през настъпващия летен сезон посланията, които излизат от комплекса, трябва да бъдат изцяло градивни, а неуредиците да се решават оперативно и на място, без да се търсят публични скандали.
„Крайно време е да бъде сложена точка на безсмислената деструктивност и хаоса, а хората, които работят в Слънчев бряг да осъзнаят, че добрият имидж на курорта може да донесе единствено ползи, както за собственици и туристи, така и изобщо за българския туризъм”, коментира изпълнителният директор на „Слънчев бряг” АД Златко Димитров.
Той подкрепи председателя на асоциацията Ангел Палийски, според който би било полезно да се правят регулярни срещи между дружеството и асоциацията, на които да се обсъждат възникналите в течение на сезона проблеми и да се търсят ефективни и бързи решения. Според Димитров подобна активна комуникация би била изключително преимущество за организацията на съвместната работа. От основна важност е обмислянето на проект за нова, по-оптимизирана транспортна схема, по европейски стандарти, за която ще се търси мнението на всички заинтересовани.