Най-успешните „живи“ рекламни фотографии
Нещо повече от снимка, нещо по-малко от видео
Фотографката от Ню Йорк Джейми Бек и графичният дизайнер Кевин Бърг успяха да направят революция в онлайн рекламата с откриването на ефекта „синемаграфия”, чрез което те вдъхват живот на застиналите изображениея. „Това е нещо повече от снимка, но по-малко от видео”, както двамата описват откритието си. Кои са най-успешните проекти на дуото, вижте в листата на сайта Business Insider.
За Coca Cola
Само за две седмици, оживелият фон на рекламата на Coca Cola донесе стотици посещения на страницата на компанията.
За Christian Louboutin
Техниката на Бек и Бърг бе използвана и в рекламата на световно известния производител на обувки Christian Louboutin.
За Katie Ermilio
Една от най-крисивите си "живи" фотографии те направиха за колекцията на талантливата дизайнерка Кейти Ермилио.
За Tiffany & Co
Създадената от Бек и Бърг фотография е част от кампанията на Tiffany & Co's за колекцията "RUBEDO metal".
За Bloomingdales.com
Снимката е използвана от стилистката Рейчъл Зоу за колекцията на Bloomingdales.com
За Volvo
По този начаин бе промотирано престижното състезание по ветроходство Volvo Ocean Race.
За Dogfish
Американската пивоварна "Догфиш" реши да покаже етапите на производствения си процес в серия "живи" фотографии.
За Gilt Taste
Със стичащите се капки вода от сочни домати Gilt Taste привлича клиенти в последната си рекламна кампания.
За Diesel
Diesel също раздвижи стандартните модни реклами с ефекта на "синемаграфията"
За Coco Rocha
Coco Rocha изпозлва анимирания ефект в рекламата си за колекцията бижута "Senhoa".