Alibaba и Ford пуснаха вендинг автомат за коли
На 5 етажа са събрани 42 автомобила, които могат да се купят онлайн
~ 2 мин.
Китайският гигант в електронната търговия Alibaba Group и американския производител на автомобили Ford представиха вендинг машина за продажба на автомобили в южния китайски град Гуанджоу.
Машината е с височина пет етажа и съдържа 42 автомобила от различни модели, включително Ford Explorer SUV и Mustang, съобщава CNBC.
Alibaba обяви, че потребителите на Tmall, водещата онлайн платформа за пазаруване на Alibaba, с добри кредитни резултати, могат да си купят кола от машината без никаква помощ, в рамките на 10 минути.
Те просто избират модел от мобилното приложение на Alibaba Taobao, лицето им се сканира от приложението и когато дойдат да вземат колата, машината ще проверява самоличността им.
"След като бъде избрано превозно средство на Ford, потребителите си правят селфи, за да потвърдят самоличността си, предоставят депозит по електронен път и определят времето, в което ще им е удобно да дойдат лично да си вземат колата", казва Гу Уангуо, генерален мениджър за продажбите на автомобили в Tmall Auto.
Вендинг машината ще бъде отворена за клиенти от понеделник до 23 април. Купувачите ще имат право на 3 дни тестово каране, преди да се ангажират с покупка.
Машината е с височина пет етажа и съдържа 42 автомобила от различни модели, включително Ford Explorer SUV и Mustang, съобщава CNBC.
Alibaba обяви, че потребителите на Tmall, водещата онлайн платформа за пазаруване на Alibaba, с добри кредитни резултати, могат да си купят кола от машината без никаква помощ, в рамките на 10 минути.
Те просто избират модел от мобилното приложение на Alibaba Taobao, лицето им се сканира от приложението и когато дойдат да вземат колата, машината ще проверява самоличността им.
"След като бъде избрано превозно средство на Ford, потребителите си правят селфи, за да потвърдят самоличността си, предоставят депозит по електронен път и определят времето, в което ще им е удобно да дойдат лично да си вземат колата", казва Гу Уангуо, генерален мениджър за продажбите на автомобили в Tmall Auto.
Вендинг машината ще бъде отворена за клиенти от понеделник до 23 април. Купувачите ще имат право на 3 дни тестово каране, преди да се ангажират с покупка.
Планира се подобни вендинг машини да бъдат отворени и в Пекин и Хънджоу.
Продажбата на коли онлайн не е нещо ново за китайския гигант в онлайн търговията.
През 2016 г. Maserati продаде 100 автомобила за 18 секунди по време на продажба в Tmall.
Продажбата на коли онлайн не е нещо ново за китайския гигант в онлайн търговията.
През 2016 г. Maserati продаде 100 автомобила за 18 секунди по време на продажба в Tmall.
Онлайн покупката на автомобили се случва все по-често през последните години, като електрическият производител на автомобили Tesla е пионер в директните продажби през интернет.
Други марки като Hyundai, Daimler Benz, BMW и Volvo също са експериментирали с продажбата на автомобили от своите уеб сайтове през последните години.