AliExpress ще снабдява с продукти търговски обекти в Русия
Две руски области ще бъдат зареждани със стока от платформата за онлайн търговия
~ 1 мин.
Една от най-големите платформи за онлайн продажби - китайската AliExpress, стартира нов проект за търговия на дребно, наречен B2B2C. Чрез него някои от малките и средни търговски обекти в Русия ще зареждат стоките си директно чрез онлайн търговеца, съобщава ТАСС.
Проектът ще бъде осъществен на няколко етапа, като през първия основната задача на платформата ще е да зареди някои магазини със сезонни асортименти като аксесоари, стоки за дома и градината, дрехи и част от най-популярните асортименти в сайта. Руските клиенти ще имат възможност да се сдобиват с продуктите и на едро, което трябва да премахне дългото чакане в момента.
Първите клиенти по съвместния проект на AliExpress и Русия са от две области – Краснодарската територия и Свердловската област, които са с близо 11 млн. общо население. Продукцията и възможностите за закупуване ще бъдат съобразени с територията и характеристиката на областта, както и от спецификата на дистрибуторската мрежа.
Към момента от онлайн платформата водят преговори с някои от големите вериги за хранителни стоки. Преговорите са насочени към това, голямата платформа за онлайн търговия с китайски стоки да зарежда веригите със сезонни продукти от нехранителния си асортимент.
Платформата ще получава 10% комисионна от оборота на магазините, които ще зарежда със стоката си. Към миналата година Alibaba Group, който е собственик на платформата за онлайн търговия AliExpress, обяви, че потребителите са станали малко над 576 млн. души, търгуващи чрез лични акаунти. А печалбата на компанията за 2018 г. е била малко над 12.2 млрд. долара.
Проектът ще бъде осъществен на няколко етапа, като през първия основната задача на платформата ще е да зареди някои магазини със сезонни асортименти като аксесоари, стоки за дома и градината, дрехи и част от най-популярните асортименти в сайта. Руските клиенти ще имат възможност да се сдобиват с продуктите и на едро, което трябва да премахне дългото чакане в момента.
Първите клиенти по съвместния проект на AliExpress и Русия са от две области – Краснодарската територия и Свердловската област, които са с близо 11 млн. общо население. Продукцията и възможностите за закупуване ще бъдат съобразени с територията и характеристиката на областта, както и от спецификата на дистрибуторската мрежа.
Към момента от онлайн платформата водят преговори с някои от големите вериги за хранителни стоки. Преговорите са насочени към това, голямата платформа за онлайн търговия с китайски стоки да зарежда веригите със сезонни продукти от нехранителния си асортимент.
Платформата ще получава 10% комисионна от оборота на магазините, които ще зарежда със стоката си. Към миналата година Alibaba Group, който е собственик на платформата за онлайн търговия AliExpress, обяви, че потребителите са станали малко над 576 млн. души, търгуващи чрез лични акаунти. А печалбата на компанията за 2018 г. е била малко над 12.2 млрд. долара.