Amazon затваря всичките си 87 Pop-Up магазини в САЩ
Компанията обаче ще развива други формати търговски обекти
~ 1 мин.
Управлението на верига магазини за търговия на едро в ерата на Amazon е труден бизнес. Попитайте самата Amazon.
Гигантът в електронна търговия затваря всичките си 87 Pop-Up магазина в САЩ, след като изпълнителните директори преосмислят плана за продажба на стоки във физически магазини, съобщи Wall Street Journal.
"След много преразглеждане стигнахме до решението да преустановим нашата програма за Pop-Up павилиони", заяви говорителка на Amazon за вестник.
През септември 2016 г. Amazon обяви, че ще открие до 100 Pop-Up магазина в САЩ, след като пилотната програма на шест такива магазина през 2015 г. се оказа достатъчно успешна, за да насърчи компанията да продава повече стоки с марка Amazon.
Pop-Up магазините на Amazon започнаха да се появяват в търговски центрове, вериги и магазини за хранителни стоки, включително магазините на Whole Foods, закупена от Amazon през 2017 г., като в крайна сметка изградиха присъствие на дребно в 21 щати. Магазините обикновено са малки, заемат няколкостотин кв. фута и предлагат устройствата на Amazon като гласовите асистенти на Echo и електронните четци на Kindle.
Но въпреки че ще закрие своите Pop-Up обекти, Amazon ще продължи да развива други формати на магазини, включително книжарниците и магазините, които предлагат артикули с най-малко четири звезди от сайта на Amazon. Компанията също така планира да пусне нова линия от хранителни магазини и да разшири магазините си без касиери.
Гигантът в електронна търговия затваря всичките си 87 Pop-Up магазина в САЩ, след като изпълнителните директори преосмислят плана за продажба на стоки във физически магазини, съобщи Wall Street Journal.
"След много преразглеждане стигнахме до решението да преустановим нашата програма за Pop-Up павилиони", заяви говорителка на Amazon за вестник.
През септември 2016 г. Amazon обяви, че ще открие до 100 Pop-Up магазина в САЩ, след като пилотната програма на шест такива магазина през 2015 г. се оказа достатъчно успешна, за да насърчи компанията да продава повече стоки с марка Amazon.
Pop-Up магазините на Amazon започнаха да се появяват в търговски центрове, вериги и магазини за хранителни стоки, включително магазините на Whole Foods, закупена от Amazon през 2017 г., като в крайна сметка изградиха присъствие на дребно в 21 щати. Магазините обикновено са малки, заемат няколкостотин кв. фута и предлагат устройствата на Amazon като гласовите асистенти на Echo и електронните четци на Kindle.
Но въпреки че ще закрие своите Pop-Up обекти, Amazon ще продължи да развива други формати на магазини, включително книжарниците и магазините, които предлагат артикули с най-малко четири звезди от сайта на Amazon. Компанията също така планира да пусне нова линия от хранителни магазини и да разшири магазините си без касиери.
Закриването на всички Pop-Up магазини ще стане до края на април, обяви търговецът.