Аутлет марката на H&M ще се разширява повече онлайн
Afound все пак планира и отваряне на физически загазини в Европа
~ 2 мин.
Най-новият независим моден бизнес на H&M - аутлет търговската марка Afound, ще се съсредоточи повече върху онлайн разширяването и по-малко върху разширяването с физически магазини, отколкото беше планирано по-рано, съобщават днес от компанията.
H&M през последните години пусна няколко отделни марки като Arket и H&M Home, за да разшири своята клиентска база, тъй като основната й марка H&M се бори да се адаптира към онлайн промяната.
Afound, стартиран през 2018 г., продава дрехи от много външни марки, както и от собствените марки на H&M group, в магазини и онлайн на родния пазар в Швеция.
„Присъединих се към компанията през май и избрах да преразгледам стратегията“, каза изпълнителният директор на Afound Джоана Хъмел пред Ройтерс. „Сега изяснихме, че докато вървим напред, фокусът ни е пазарът, което означава, че ще имаме онлайн фокус“.
H&M през последните години пусна няколко отделни марки като Arket и H&M Home, за да разшири своята клиентска база, тъй като основната й марка H&M се бори да се адаптира към онлайн промяната.
Afound, стартиран през 2018 г., продава дрехи от много външни марки, както и от собствените марки на H&M group, в магазини и онлайн на родния пазар в Швеция.
„Присъединих се към компанията през май и избрах да преразгледам стратегията“, каза изпълнителният директор на Afound Джоана Хъмел пред Ройтерс. „Сега изяснихме, че докато вървим напред, фокусът ни е пазарът, което означава, че ще имаме онлайн фокус“.
Печалбата в H&M, световната модна група №2 след собственика на Zara Inditex, спада от години поради забавянето на продажбите във физическите магазини на основната марка.
Но магазините на по-новите марки на компанията се представят по-добре. Компанията не отчита индивидуални резултати за новите марки.
Afound - първата дейност на H&M с външни марки е приемана от компанията като нещо повече от просто допълнение към собствените й гами. Компанията обяви по-рано през юни, че тази година ще влезе в Холандия с онлайн магазин като първа стъпка - част от дългосрочната стратегия за разширяване в Европа.
„Ние ще оценим пазара по пазар, каква роля има физическото присъствие за нас“, каза Хъмел.
Тя допълни, че не са взети решения за затваряне на съществуващи магазини, но около 50 работни места в Швеция, фокусирани върху физическите операции в магазини, ще бъдат съкратени, като се намали общия брой на персонала до около 100.