Българска кампания в социалните мрежи е сред Топ 5 в Европа
Българската ветеринарна компания Purina пребори над 2000 конкуренти
Българската ветеринарна компания Purina и по-конкретно кампания ѝ „Ветеринарни лекари на живо“ е сред петте най-добри в категорията „Кампания в социалните мрежи“ на престижния международен конкурс SABRE Awards. Компанията успя да пребори хиляди конкуренти от Европа, Африка и Близкия изток, на тазгодишния конкурс участваха над 2500 фирми.
Инициативата „Ветеринарни лекари на живо“ е разработена в рамките на дългосрочното партньорство между Purina и APRA Porter Novelli. Проектът ще се бори дори за първа награда на финала на конкурса през месец май в Амстердам.
APRA Porter Novelli пък участва в конкурса BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на ПР агенциите, който се проведе късно снощи в София. Екипът на маркетинговата агенция спечели 5 награди, а отличените проекти бяха в категориите „Корпоративен ПР“, „Public Affairs“, „Комуникационна кампания на годината“ и „Агенция на годината“.
Кампанията „Ветеринарни лекари на живо“ се провежда на Facebook страницата на Purina в реално време. Инициативата се осъществява с подкрепата на над 70 ветеринарни клиники в цялата страна и е насочена към подобряване на качеството на живот на домашните любимци и улесняване на достъпа до медицинска помощ. Потребителите, задали въпрос в онлайн дискусията, получават ваучери за безплатен профилактичен преглед на своя домашен любимец в партньорските клиники.
През 2017 г. Purina организира 4 онлайн образователни сесии, посветени на грижата за домашните любимци. В лекциите взеха участие осем ветеринарни лекари от най-големите клиники в страната, а темите, на които се акцентира, бяха посветени на здравословните проблеми на домашните любимци и предизвикателствата, пред които се изправят собствениците им. По време на обучителните сесии на потребителите бяха разяснени кои са основните симптоми на различни заболявания при животните, как собствениците им да предотвратят появата им, както и спецификите при хранене на домашния им любимец.
В четирите онлайн лекции, които се проведоха през 2017 г., ветеринарните специалисти отговориха на над 550 въпроса, а видеата бяха гледани над 280 000 пъти. През тази година са предвидени още 3 онлайн сесии, които ще обхванат по широк кръг от теми, за да могат да отговорят на всички въпроси на собствениците на домашни любимци и да им помогнат да бъдат по-добри заедно.