Българският бизнес трябва да се възползва от кризисната ситуация

Български компании могат да намират нови ниши, нови пазари и нови перспективи

Българският бизнес трябва да се възползва от кризисната ситуация

© ECONOMIC.BG / ИАНМСП

~ 7 мин.
Автор: Александра Сотирова-Делчева Александра Сотирова-Делчева

Д-р Бойко Таков е изпълнителен директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и заема този пост от ноември 2018 г. Той е с повече от 12 години трудов стаж в управлението на бизнеса. Има опит и в държавните институции, като в продължение на 4 години е заемал експертна позиция в Изпълнителна агенция “Държавна собственост на Министерство на отбраната”. От 2008 до 2012 г. е заемал позицията изпълнителен директор и член на Съвета на директорите в българското представителство на водеща Южнокорейска енергийна компания.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads