Банско ще се рекламира в турския канал на CNN
Кампанията е организирана и платена от общината и туристическия бизнес в града
Зимният курорт Банско започва да се рекламира в CNN Turk – турското представителство на американската телевизия CNN. Рекламните клипове ще се излъчват от утре, 7 февруари, до края на месец март.
Банско излиза на един много сериозен пазар. По пет пъти на ден ще се въртят рекламни клипове, включително и в праймтайма на телевизията“, обясни за Economic.bg Малин Бистрин, председател на Съюза на туристическия бизнес в Банско.
Той не пожела да коментира каква е стойността на договора, който е подписан. Но заяви, че това е много важна стъпка, тъй като „съвсем скоро това може да донесе много посещения в Банско“.
Каква ще е рекламата?
Рекламните клипове ще показват всички възможности за туризъм в българския зимен курорт и по-специално – ски пистите.Te ще бъдат излъчвани, когато се представя прогнозата за времето.
Всичко това дава възможност на турския турист да получи всякаква информация за Банско“, казва Бистрин.
Инициативата за реклама в една от най-гледаните турски телевизии е на туристическия бизнес в Банско, общината и целия регион, уточнява Малин.
Още миналата седмица министърът на туризма на Турция е бил на посещение в Банско за подписване на договора.
Цялата процедура по договарянето на рекламата кампания отне около 10 дни“, обясни Малин.
Той е на мнение, че всичко това, в пика на зимния сезон, ще донесе много ползи на града и цялата община.
Туристическото изложение EMITT
Днес беше открито международното туристическо изложение EMITT (East Mediterranean International Tourism & Travel Exhibition). България участва със самостоятелен щанд, организиран от Министерството на туризма, в който ще се представят общо 10 туроператора, общини и професионалисти в бранша, по информация на българското Министерство на туризма.
Истанбулското изложение е едно от най-старите в бранша и най-престижното. То е специализирано за района на Източното Средиземноморие и според експертите е сред 5-те топ туристически изложения в света. По същество представлява туристическа борса за информация, обмен, сътрудничество, дестинации за туризъм и пътувания на Балканите, Близкия изток и Централна Азия.
Интересът от страна на турците към България е много голям. През нашия щанд минаха много хора“, казва Малин Бистрин, който също е на изложението.
Очаква се на българския щанд да дойде през днешния ден и българския министър на туризма Зарица Динкова.