BMW пуска 12 нови електрически модела до 2023 г.
Германската компания е амбицирана да завладее пазара
Производителят на луксозни автомобили BMW AG обяви, че през тази година ще има една основна цел и тя ще e да удвои продажбите си на електрически автомобили, предава Reuters. Конкуренцията в сектора става все по-голяма през последните години, а от автомобилостроителят заявиха, че ще преследват лидерa на пазара по продажби - Tesla.
От BMW също така добавиха, че имат за цел да увеличат с 50% продажбите на електрифицираните превозни средства спрямо 2020 г.
Компанията отказа да представи данни за това колко изцяло електрически автомобила (EV) е продали през 2020 г. Съобщи обаче броя на електрифицираните и Plug-in хибридите – близо 193 000.
За сравнение, преди няколко седмици Tesla изнесе доклад, според който компанията е продала почти 500 000 изцяло електрически автомобила през 2020 г.
От BMW все пак посочиха, че глобалните продажби на електрически превозни средства са нараснали с 31.8% през изминалата година спрямо 2019 г. В момента BMW Group произвежда 13 модела изцяло електрически или хибридни коли, които се предлагат на 74 пазара в света. До 2023 г. компанията има за цел да увеличи гамата до 25 на вид, като по-голямата част от тях ще бъдат напълно електрически.