Боян Томов отличи най-добрите в бизнеса
Трябва да сме оптимисти и да очакваме по-добра година, заяви изпълнителният директор на Бранд Медия
~ 1 мин.
Всяка година казвам, че следващата ще бъде по-добра и трябва да сме оптимисти. За нас от "Бранд Медия България" и списание "Икономика" е чест за четвърта година да организираме престижния конкурс "Мистър и Мисис Икономика". Отличаваме най-добрите в българския бизнес. С тези думи се обърна към гостите на конкурса изпълнителният директор на Бранд Медия България Боян Томов.
"През тази година онлайн изданието на списание "Икономика", което може да се чете свободно на български, английски и руски език, е било посетено от 550 000 човека. Сайтът еconomic.bg пък има през годината над 4,5 млн. уникални посещения. Читателите на двете медии също участваха в избора на победител в една от категориите на конкурса, затова предприемачите тази вече получават своите награди от множество хора, които им имат доверие", завърши изпълнителният директор на Бранд Медия България Боян Томов.
Престижните награди "Мистър и Мисис Икономика" 2014 бяха връчени на бляскава церемония в Националния исторически музей - София тази вечер.
"Измина една много тежка година, в която три пъти се смени управлението на държавата и това създава дискомфорт за българския бизнес. Въпреки това през тази година изданията на Бранд Медия България - kmeta.bg и списание "Икономика", отличиха най-успешните сред кметовете, а тази вече и сред предприемачите. Благодаря на Комитета, който номинира кандидатите в конкурса. Благодаря на 33-мата членове на журито, на одиторската компания и нотариалната кантора, които завериха вота на журито. Благодаря, че сте за пореден път с нас", обърна се той към партньорите и гостите на конкурса.
"Измина една много тежка година, в която три пъти се смени управлението на държавата и това създава дискомфорт за българския бизнес. Въпреки това през тази година изданията на Бранд Медия България - kmeta.bg и списание "Икономика", отличиха най-успешните сред кметовете, а тази вече и сред предприемачите. Благодаря на Комитета, който номинира кандидатите в конкурса. Благодаря на 33-мата членове на журито, на одиторската компания и нотариалната кантора, които завериха вота на журито. Благодаря, че сте за пореден път с нас", обърна се той към партньорите и гостите на конкурса.
"През тази година онлайн изданието на списание "Икономика", което може да се чете свободно на български, английски и руски език, е било посетено от 550 000 човека. Сайтът еconomic.bg пък има през годината над 4,5 млн. уникални посещения. Читателите на двете медии също участваха в избора на победител в една от категориите на конкурса, затова предприемачите тази вече получават своите награди от множество хора, които им имат доверие", завърши изпълнителният директор на Бранд Медия България Боян Томов.