Българската Bulpros сменя името си след сливането с ec4u
Новата компания ще се фокусира върху предлагането на облачни услуги в сферата на дигиталната трансформация
Компанията, в която по-рано тази година се сляха българският играч за киберсигурност и облачни технологии Bulpros и германският за дигитална трансформация ec4u, ще оперира под напълно ново име. Обединението ще се нарича Digitall, а управлението се поема от мениджърите, които досега оглавяваха отделните компании. Българинът Ивайло Славов ще е главен изпълнителен директор, а Давид Лау – главен оперативен директор. Двамата ще продължат да притежават значителни дялове в новосъздадената структура. Мажоритарният дял обаче отива в ръцете на частната инвестиционна компания Silverfleet Capital, която има за задача да подкрепи допълнително следващата фаза от съвместното развитие Bulpros и ec4u.
По пътя напред Digitall ще черпи от опита на няколко лидери в бранша, които ще влязат в специално сформиран за целта Консултативен съвет. В него ще са както партньорите в Silverfleet Capital – д-р Кристиан Зюс и Йоахим Браун, така и хора с мениджърски опит на високо ниво в компании като T-Mobile, Deutsche Telekom и Microsoft.
Bulpros и ec4u си партнират от 2018 г., а стратегическото сливане помежду им бе обявено през март тази година. Стойността на сделката остана неразкрита, но не и целта, залегнала в основата на новия бранд. Заедно под името Digitall те искат да се фокусират върху предлагането на облачни услуги в сферата на дигиталната трансформация. Обединението им се случи в ключов момент икономиката, когато бизнесът по света изпита на гърба си острата нужда от цифровизация на процесите си в резултат на пандемията, която постави дейността на мнозина под въпрос заради наложителната социална дистанция.
Новосформираната компания разполага с повече от 1400 служители в 25 офиса в 11 държави. „Тя предлага пълна гама от дигитални облачни решения, включително за киберсигурност, миграция и управлявани услуги за критичните бизнес процеси в сферата на маркетинга, продажбите, обслужването и електронната търговия през целия жизнен цикъл на клиента“, посочват от компанията в свое изявление.