Digital4Sofia събра над 800 участници от дигиталната гилдия
Digital4Sofia Online Advertising Conference – едно от най-големите събития за дигиталната гилдия у нас – за първи път конференцията събра на едно място над 800 участници, сред които маркетинг експерти, бизнес представители, добре познати лица от дигиталния бранш, клиенти и партньори.
Това открои събитието за пореден път като едно от водещите в България за електронната търговия, оптимизацията за търсачки, онлайн рекламата, инфлуенсър маркетинга и още.
За първа година Netpeak Bulgaria се обедини за организацията на конференцията със своите партньори от Internet Media Group/Digital4Network (които организират мащабни събития в най-големите градове в България) за създаването на едно още по-запомнящо се, по-голямо и още по-практически насочено събитие за дигитален маркетинг.
Акценти от събитието
Събитието бе открито от Геннадий Воробьов, CEO на Netpeak Bulgaria, и Любомир Атанасов, Управляващ партньор в Internet Media Group.
Специален гост на конференцията бе Иван Гойчев, зам.-кмет Направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ в Столичната община, който разказа повече за визията за дигитализация на Столична община.
Геннадий Воробьов представи и лекция на тема „AI-кухнята на Netpeak: от маркетинга до откриване на най-добрите специалисти“ с безценни идеи, съвети и примери от опита на агенцията в прилагането на изкуствен интелект в работните процеси. Той разкри повече и за процеса на подбор на кандидати за агенцията, как се откриват и привличат най-талантливите специалисти в индустрията, които градят заедно дигиталното бъдеще на България.
Лекциите бяха разделени в три тематични панела, за всички интересуващи се от SEO, AI & Business Development и eCommerce. Водещи на трите панела съответно бяха Мартин Желязков, SEO specialist в Netpeak, Етиен Янев, Senior Social Media Manager в Payhawk, и Стефан Чорбанов, Съосновател и управител на Stenik.
Няколко панелни дискусии за най-горещите трендове в digital се проведоха в рамките на деня в трите зали, а интереса на зрителите поддържаха теми като „Оптимизация на процеси чрез AI и дигитални решения“, „Успешни техники за работа с инфлуенсъри и бъдещето на инфлуенсър маркетинга“, „Как да постигнем повече продажби при промоционални кампании?“, „Techniques to increase ROAS for eCommerce“ и още.
50+ експерти от България, Хърватия, Полша, Ирландия, Гърция, Румъния, Словакия и Словения изнесоха практически насочени лекции и кейсове. Лекторите бяха представители на едни от най-големите и разпознаваеми digital & performance агенции и брандове у нас и в Европа.
Закриващата лекция събра всички участници в основната зала на събитието за лекцията на Лора Крумова, дългогодишен журналист и Co-Founder на MAD in BG, и Мария Йотова, журналист и Co-Founder на MAD in BG, които събраха овациите с темата MAD (Мake A Difference) Storytelling – Как да разказваме бранд истории, които помагат на бизнеса да расте?