dm България отчита 21.9% ръст на оборота
Компанията е инвестирала над 740 хил. лв. от началото на годината
~ 2 мин.
dm България отчете 21.9% ръст на оборота в сравнение с периода октомври 2016 - март 2017 г. Продажбите на компанията са нараснали с 5.2% до 5.348 млрд. евро. В България ръстът е много по-висок от средния за подгрупата Австрия и ЦИЕ, която включва 11 държави от региона, включително и България.
От началото на годината dm България е инвестирала над 720 млн. лв. в четири основни направления - модернизиране на магазините, откриване на нови обекти, обучение на служителите и оптимизиране на логистичните процеси. До момента над 50% от филиалите на компанията са преоборудвани според новата концепция.
dm България вече има 72 обекта в 25 града в страната. Броят на служителите в компанията е над 670 души. Нови служители бяха назначени както в магазините на компанията, така и в централния офис и в логистичния център в гр. Елин Пелин. С назначаването си всички служители преминават цялостна програма за обучение. Основният фокус е към консултантите в магазините, които преминават различни обучения, свързани с асортимента.
Обучителните програми обхващат и средния мениджмънт на компанията. В началото на новата финансова година 20 управители на магазини в София стартираха специализирано обучение в Професионалната гимназия по екология и биотехнологии "Проф. д-р Асен Златаров". То ще продължи една година и ще включва теория и практика в дисциплини като химия, ботаника, хранене и т.н.
"Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда", коментира Андрей Петров, Председател на Борда на управителите на dm България.
От началото на годината dm България е инвестирала над 720 млн. лв. в четири основни направления - модернизиране на магазините, откриване на нови обекти, обучение на служителите и оптимизиране на логистичните процеси. До момента над 50% от филиалите на компанията са преоборудвани според новата концепция.
dm България вече има 72 обекта в 25 града в страната. Броят на служителите в компанията е над 670 души. Нови служители бяха назначени както в магазините на компанията, така и в централния офис и в логистичния център в гр. Елин Пелин. С назначаването си всички служители преминават цялостна програма за обучение. Основният фокус е към консултантите в магазините, които преминават различни обучения, свързани с асортимента.
Обучителните програми обхващат и средния мениджмънт на компанията. В началото на новата финансова година 20 управители на магазини в София стартираха специализирано обучение в Професионалната гимназия по екология и биотехнологии "Проф. д-р Асен Златаров". То ще продължи една година и ще включва теория и практика в дисциплини като химия, ботаника, хранене и т.н.
"Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда", коментира Андрей Петров, Председател на Борда на управителите на dm България.