Добре дошли в новата онлайн бакалия
bERS Logistics създава „Хлеб и сол“ с цел да предлага гарантирано качествени продукти, които да закупим от вкъщи
Към онлайн възможностите ни за пазаруване на хранителни продукти през последните месеци се добавиха десетки нови места и изборите са все повече. В „кошницата“ с любими сайтове, от които да се снабдим със свежи продукти ние поставяме и уютната онлайн бакалия „Хлеб и сол“.
И тъй като все повече пазаруваме в интернет, стават все по-важни и местата, от които го правим, както и качеството, което получаваме. Логистичната компания bERS Logistics създава онлайн платформа, в която да предлага продуктите на своите клиенти, за които извършва логистични услуги. Това са магазини като „Метро България“, „Билла България“, „Т-Маркет“, „Кока Кола“, „Интерснакс“, „Олимпус“ и др.
Начало по време на криза
Николай Николов, директор Бизнес планиране и развитие на групата bERS Logistics, обяснява, че в условията на извънредното положение много от клиентите им, в частност търговци на хранителни стоки към хотели и ресторанти, са имали драстично намалени обеми на продажби. „Това беше основният повод за създаване на нов канал за реализация на техните стоки, онлайн бакалия „Хлеб и сол“, казва той.
„Постигнахме три цели: запазихме наш и на клиентите персонал, реализирахме нов канал за продажби и достигнахме до хората с непознати, оригинални и качествени продукти. Мисията на онлайн бакалия „Хлеб и сол“ е да предлагаме разнообразие само от продукти, които бихме ползвали сами, на доказани партньори-доставчици (производители, вносители и дистрибутори) на пазара. Затова се наричаме бакалия, а не супермаркет. Уютно онлайн пространство, в което хората пазаруват с лекота, черпят кулинарни идеи и пестят време“, казва още Николов.
„Добре дошли“
Идеята за името на платформата „Хлеб и сол“ идва от старата българска традиция, с която казваме „Добре дошъл“. Тя ни посреща с над 1 000 артикула в категории храни (плодове и зеленчуци, прясно месо, месни, зеленчукови и рибни консерви, замразени морски дарове, хайвер, деликатеси, готови и замразени хлебни и тестени изделия, варива, сосове, пасти, полуготови ястия, подправки), напитки (безалкохолни и високоалкохолни напитки, вино, кафе, чай, какао), козметика, за дома и офиса, домашни любимци, и не на последно място за майки и деца.
"Имаме невероятни джолани, които стават готови за 20 мин във фурната, топящи се в устата гръцки питки, лесни за съхранение в хладилника, патешки вкусотии, бързи за приготвяне, с които ще блеснете пред вашите гости. Освен това: млечни био продукти на "Рукаткa"; богата гама италиански деликатеси; български занаятчийски шоколади по стара семейна рецепта; веган сапуни, шампоани и перилни препарати от Унгария".
Ако направите поръчката си днес до 15:00 ч., тя ще бъде доставена на следващия ден след 16:30 ч, а от компанията се свързват предварително с клиентите по телефона за потвърждаване на удобен час за доставка на адрес. „През уикенда не извършваме доставки, защото ценим времето за почивка на нашите клиенти“, казва Николай Николов.
Освен продукти, в уютната онлайн платформа може да намерите и категория „Рецепти с вкус“. Николов разказва, че тя представя предложения от хора, които знаят какво правят в кухнята, а всеки от вас ще може да преоткрие сходно преживяване в уюта на своя дом. За начало поканихме нашите приятели от MEN in the KITCHEN, участници в четвъртия сезон на кулинарното шоу MasterChef.
От компанията обещават, че ще наблягат все повече на био продуктите, тъй като забелязват сериозен интерес като обратна връзка от клиентите. „Планираме сериозно разширение в категории био, органични, супер храни и фитнес продукти. Работим по въпроса и скоро ще предложим разнообразие, което внимателно селектираме“.
Кризата промени навиците ни
Несъмнено извънредното положение, което беше въведено в много страни по света промени начина, по който хората пазаруват, дори и хранителните продукти. Николай Николов коментира фактът, че каналът за продажби на стоки от всякакъв тип през интернет се повиши драстично като значимост за много търговци и даде възможност за достигане на потребители в комфорта на техния дом
„Наложените ограничения за човекопоток във физически обекти и осъзнаването опасността от създадената пандемична обстановка кара потребителя да осмисли пряката си нужда от физическо си посещение на обекти при положение, че има налична възможност с няколко клика да се разгледа, прецени и закупи кошница с артикули през устройство с достъп до интернет“, казва той.
По думите му със сигурност потреблението на хранителни продукти онлайн ще се повишава драстично с времето като хората намират това за по-удобен начин на преглед, оценка, покупка и доставка до адрес. Особено, ако тяхното потребителско преживяване е подобрено с асортимент от уникални продукти, които не могат да се намират лесно във физическите магазини, и същевременно могат да достъпват информационно съдържание какво и как да консумират в комфорта на собствения си дом.
Затова и от „Хлеб и сол“ ще се съсредоточат само върху онлайн бизнеса и разучават възможности за стартиране на доставки и на други места. Целта ни е да дадем достъп до качествени продукти и приятно потребителско преживяване с доставки по домовете не само в София, обясни Николай Николов.